Σάββατο 17 Ιουλίου 2010

«Μετά από χρόνια θα μιλήσω»


Ο ΣΠΑΝΟΥΛΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ «ΕΡΥΘΡΟΛΕΥΚΗ» ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΔΕΝ… ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ. «ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗΝ ΞΕΡΩ ΕΓΩ ΚΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ». «ΗΘΕΛΑ ΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ».-

Ο Βασίλης Σπανούλης δεν θέλησε να μιλήσει για τους λόγους που δεν ανανέωσε τη συνεργασία του με τον Παναθηναϊκό, υποστηρίζοντας πως θα αποκαλύψει την αλήθεια στον κόσμο μετά από χρόνια...

Ο Έλληνας διεθνής γκαρντ, στην πρώτη του συνέντευξη ως παίκτης Ολυμπιακού (σ.σ.: το απόγευμα της Παρασκευής βρέθηκε στα γραφεία της ΚΑΕ και υπέγραψε το συμβόλαιό του), υποσχέθηκε πως θα βοηθήσει με όλες του τις δυνάμεις τους «ερυθρόλευκους» να φτάσουν στην κατάκτηση του τριπλ κράουν…

Ο V-Span μίλησε επίσης με πολύ κολακευτικά λόγια για τους αδερφούς Αγγελόπουλους, ενώ τόνισε πως επέλεξε να ντυθεί στα «ερυθρόλευκα» επειδή ήθελε μία αλλαγή στη ζωή του... Όμως, εξήγησε πως το σημαντικότερο ρόλο στην απόφασή του έπαιξε το γεγονός πως οι άνθρωποι του συλλόγου του έδειξαν πόσο πολύ τον ήθελαν στην ομάδα.

«Μεγάλο βήμα, δεν φοβάμαι»

«Είναι ένα νέο βήμα στην καριέρα μου και το κίνητρο για μένα είναι πολύ μεγάλο. Ήθελα μια αλλαγή στη ζωή μου και ο Ολυμπιακός ήταν η καλύτερη επιλογή», ήταν η αρχική τοποθέτηση του Σπανούλη και πρόσθεσε: «Όταν μου έδειξε πόσο πολύ με θέλει μου μπήκε στο μυαλό, αλλά σίγουρα δεν ήταν καθόλου εύκολη αυτή η απόφαση και σίγουρα θα υπάρχουν δυσκολίες, αλλά δεν φοβάμαι. Ήθελα να το κάνω και θέλω να πετύχω».

http://www.sportdog.gr/v3/article.aspx?id=139724
Share on Facebook