Δευτέρα 19 Ιουλίου 2010

"Αντίο Σωκ..."



«Σκοτώσαν τον Σωκράτη.» Αυτά ήταν τα πρώτα λόγια που άκουσα όταν άνοιξα τα μάτια μου. Εκείνη την στιγμή έκπληξη. Τώρα πια σοκ. Όσο περνάει η ώρα και αποτυπώνονται στο μυαλό αυτά τα λόγια τόσο περισσότερο πονάει. Και ο κόμπος μεγαλώνει. «Σκοτώσαν τον Σωκράτη». Ακούω θεωρίες συνωμοσίας, ξύλινους λόγους, δήθεν φίλους, πολλούς «κολλητούς» και είμαι σίγουρος ότι το. τελευταίο αντίο -όπως συνηθίζεται να λέγεται- θα εξελιχθεί σε ένα ...
πολύ όμορφο πεδίο δημοσίων σχέσεων όλων αυτών που τους ξεσκέπαζες, τους ειρωνευόσουν, τους κυνηγούσες ανελέητα. Όλων αυτών που σ' έβριζαν για τα ρεπορτάζ σου και τις αποκαλύψεις σου, αλλά τώρα θα έχουν να λένε για το πόσο μάχιμος ερευνητής-δημοσιογράφος ήσουν. Σε γνώριζα πέντε χρόνια και δεν ήμασταν ποτέ φίλοι όπως το εννοούν όλοι, αλλά σε θεωρούσα τέτοιο και πάντα θα σ' ευγνωμονώ για όλα τα καλά που μου έκανες. Δεν κάναμε ποτέ πραγματικά παρέα, αλλά πάντα είχες έστω κι ένα λεπτό για να ακούσεις τα παράπονα μου, τις ανησυχίες μου για το μέλλον και το πώς περνάω. Τώρα που το σκέφτομαι σχεδόν πάντα ένα με δύο λεπτά ήταν οι συζητήσεις μας γιατί το ρεπορτάζ -αθλητικό και καταγγελτικό -έτρεχε. Το έπαθλό σου φεύγοντας είναι ότι ΜΟΝΟ ΕΣΥ ενόχλησες. Μόνο εσένα φοβήθηκαν. Τόσοι και τόσοι προσπάθησαν, αλλά στο τέλος τους κέρδισε το χρήμα, το κέρδος, τα συμφέροντα. Τάχθηκες εναντίον τους και δεν άρεσε το διαφορετικό, το «αντάρτικο». Αυτό κέρδισες και πολλοί μεγαλοδημοσιογράφοι θα σε ζηλεύουν, έστω κι αν είχες αυτή την κατάληξη. Όταν κατακαθίσει το πρόσκαιρο, η είδηση για την δολοφονία σου, λίγοι θα μείνουν να σε θυμούνται. Η οικογένειά σου και οι λίγοι πραγματικοί φίλοι που τους στεκόσουν και σου στέκονταν χωρίς να υπάρχουν ανταλλάγματα. Όπως είπε πριν από λίγο και ο Κακλαμάνος στην εκπομπή σας, τους περισσότερους τους κρατούσες σε απόσταση με τον πληθυντικό. Τιμή μου και καμάρι μου που μου μιλούσες στον ενικό. Αν και θα προτιμούσα τον πληθυντικό αρκεί να μην έρχονταν αυτά τα νέα. Αντίο Σωκ."



Γιώργος Κατσούρης







Share on Facebook