Τρίτη 20 Ιουλίου 2010

"ΣΥΛΛΥΠΗΤΉΡΙΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΑΘΗΤΗ ΠΟΥ ΦΟΒΑΤΑΙ"


"Καλησπέρα σας, είμαι ένας μαθητής και blogger που μόλις πριν λίγες μέρες έχει συμπληρώσει τα 15 του χρόνια και με όλα αυτά που συνέβησαν έχω αρχήσει να φοβάμαι ακόμα...



και την είδια μου την σκιά. Φοβάμαι να γράψω γιατί ίσως έχω και εγώ την τύχη του δικού σας Σωκράτη και τώρα ποια και του δικού μας που για μένα απλά τώρα τον μαθαίνω και βλέπω πως ήταν ένας άνθρωπος με ηθική και όχι δήθεν, που απλός έκανε αυτό που τον ευχαριστούσε. Μέσα από το τροκτικο θα μπορούσε να βγάλει εκατομμύρια αλλά δεν το έκανε για να μην παρεκκλίνει της πορείας του και να χαθεί ο πρωταρχικός στόχος του που να ήταν ένα βλογκ δικό του κόσμου. Το ξέρω ότι δεν είναι σωστό αυτές της δύσκολες ώρες να μιλάμε για χρήματα αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα. Θα ήθελα να δώσω τα βαθιά μου συλλυπητήρια στην οικογένεια και σε αυτούς που πραγματικά τον εκτιμούν και αγαπούν τον αδικοχαμένου Σωκράτη και που αυτό το αδικοχαμένου με έχουν κάνει να φοβάμαι να το γράψω γιατί νομίζω ότι το επόμενο λεπτό θα μπουν μέσα στο ίδιο μου το σπίτι να με σκοτώσουν γιατί λέω απλά την αλήθεια."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Share on Facebook