Κυριακή 11 Ιουλίου 2010

"Ένας μαθητής που τον σκότωσε το σύστημα"


"θελω να εκφρασω την δυσαρεσκεια μου για την τροπολογια περι μεταγραφων που θα προωθησει το υπυργειο παιδειας. Ο αδελφος μου ειναι αθηνα εγω ομως δεν θα μπορω να παρω μεταγραφη εκει γιατι ειμαστε διτεκνοι ( η οικογενεια μου και εγω εχω περασει σε σχολη της επαρχιας ) και αναρωτιεμαι εγω κριση δεν περνανε οι οικογενειες που το ενα τους παιδι ειναι αθηνα και το αλλο καπου αλλου?το λεω αυτο γιατι οι μεταγραφες προς αθηνα και θεσσαλονικη δεν θα επιτρεπονται χαμηλο εισοδημα μαλιστα εχει ο πατερας μου...

( καθως η μητερα μου δεν εργαζεται) εγω τι να κανω καθως δεν θελω να επιβαρυνω τον οικογενειακο προυπολογισμο και αν και εχω γραψει 17989 μορια σκεφτομαι να μην παω σε καμια σχολη. στρατιωτικες δεν δηλωσα καθως δεν μου αρεσει το αντικειμενο και δεν ηξερα οτι το υπουργειο θα εκανε τετοιες αλλαγες μετα ακριβως τις πανελληνιες γιατι αν τις εκανε ποιο πριν θα γνωριζα τα δεδομενα και θα αλλαζα τους στοχους μου τωρα???????????? αν ψηφιστει αυτο το νομοσχεδιο ειναι η καταδικη μου.θα αναρωτιεστε γιατι δεν κανουμε κατι να κανει ο αδελφος μου μεταγραφει! απλα δεν υπαρχει αντιστοιχο τμημα (σχολη του αντικειμενου που σπουδαζει ) στην περιοχη που θα περασω!!! πειτε μου τι να κανω? αδικα τοσος κοπος τοσος μοχθος ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΛΛΑΔΑ Η κυρια Διαμαντοπουλου τι εχει να απαντηση? τιποτα αλλωστε το παιδι της ειναι εξασφαλισμενο"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

--------------------
Έχεις απόλυτο δίκιο φίλε μου..
αλλά μου κάνει εντύπωση ένας μαθητής με 17989 μόρια να γράφει 'να κανει ο αδελφος μου μεταγραφει'(ει!!)και
'Η κυρια Διαμαντοπουλου τι εχει να απαντηση'(η!!).
τέτοια ορθογραφικά λάθη για ένα μαθητή που έγραψε τόσο καλά??
περίεργο!!!
σίγουρα πάντως θα πρέπει να βλέπει το υπουργείο ξεχωριστά κάποιες περιπτώσεις όπως τη δική σου...καλά επιτυχία!!


Share on Facebook