"Διαβάζω συνεχώς καταχωρήσεις για ακρίβεια, κακή ποιότητα υπηρεσιων, άσχημη εξυπηρέτηση και διάφορα άλλα. Μα καλά όλα αυτά είναι καινούρια? Πριν δεν υπήρχαν? Μηπως δεν τα προσέχαμε και δεν τους δίναμε σημασία...
προκειμένου να μην χαλάσουμε την καλή μας διάθεση? Γιατι εγώ θυμάμαι προ 20ετίας με το παιδί μου μωρό να κάθομαι να φάω σε εστιατόριο να φέρνουν δύο σερβίτσια και να χρεώνουν 3 κουβέρ. Θυμάμαι να ζητάω να φάω π.χ. κρέας με πατάτες και να μου σερβίρουν κρέας με ρύζι με τη δικαιολογία ότι είχαν τελειώσει οι πατατες. Ωραία. Ελα και πέσ το μου και άφησε ΕΜΕΝΑ να επιλέξω τι άλλο θέλω να φάω.
Θυμάμαι το 1990 στην Ανδρο 2 μπάλες παγωτού στο πλαστικό κεσεδάκι για "έξω" που ζήτησε το παιδί να πληρώνω 180 δρχ. (ακόμα το θυμάμαι αυτό).
Επίσης θυμάμαι το 1988 και ούσα έγκυος και με ένα παιδί μικρό να έχω στείλει προκαταβολή για να νοικιάσω δωμάτιο για 20 μέρες διακοπών στη Σκύρο και φτάνοντας να αντικρύζω ένα δωμάτιο με ένα διπλό κρεβάτι και στιμωγμένο δίπλα 1 ράντζο έτσι που δεν χώραγες ούτε να σταθείς να αλλάξεις ρούχα. Αντε εγώ με την κοιλιά να σέρνωμε στο κάτω μέρος του κρεβατιου ή να πηδάω πάνω από τον άντρα μου για να σηκωθώ από το κρεβάτι. Μάχη είχαμε δώσει τότε να πάρω πίσω τα χρήματα της προκαταβολής. Την ίδια περίοδο στο ίδιο μέρος θυμάμαι ταβέρνα πάνω στην θάλασσα στην οποία κολυμπούσαμε να χρειάζεται για να φάω ντομάτες γεμιστές (φαγητο που δεν είναι "της ώρας") να χρειάζεται να το παραγγείλω από τις 12 το μεσημέρι για να φάω μία ώρα μετά. Ενοείται την παραγγελιά την έδινα αφου είχα καθήσει στο τραπέζι και όχι από την παραλία. Το ίδιο χρονικό διάστημα οικογένεια δεν άντεξε την τόση κοροιδία και κακή συμπεριφορά και έφυγε μετά από 3 ημέρες. Η οποία οικογένεια είχε κλείσει το δωμάτιο 2 μήνες πριν διότι εκτός από το κάλος του νησιού είχε γοητευτεί από την καλωσύνη και ευγένεια των ανθρώπων. Αλήθεια αυτές τις αρετές τους τις κρύβουν κατά την τουριστική περίοδο. Θα μπορούσα να αναφέρω ένα σωρό περιστατικά αλλά ανέφερα αυτό διότι πολλά άσχημα πράγματα έγιναν όλα μαζί (και δεν τα αναφέρω φυσικά όλα όσα είχαν γίνει. Κάθε μέρα και μία έκπληξη μας περίμενε), σε έναν τόπο, μία χρονική περίοδο.
Αρα λοιπόν ποιός φταίει? Εμεις φταίμε που τα περνάγαμε όλα στο ντούκου. Που ντρεπόμασταν να κοιτάξουμε τον τιμοκατάλογο στο εστιατόριο πριν κάτσουμε επειδή θεωρούσαμε ότι αυτά είναι για τους τουρίστες. Που ανεχόμασταν κακή συμπεριφορά και καλή εξυπηρέτηση.
Ας αλλάξουμε πρώτα εμείς νοοτροπία και θα αλλάξουν -αναγκαστικά- πολλά από αυτά που δεν μας ερέσουν.
Ας ξεφύγουμε από το: "όλα τα κακά συμβαίνουν στους άλλους και όχι σε εμάς" διότι δεν είμαστε περισσότερο μάγκες από τους άλλους και αν ένα μαγαζί ζητάει 5 ΕΥΡΩ για πάρκινγκ χωρίς απόδειξη σε 5 τουλάχιστον άτομα που έχουν κάνει στο troktiko σχετική ανάρτηση. Ε δεν γίνεται θα ζητήσει και από εμάς άμα πάμε. Να μην πάμε. Αφού ξέρουμε. Τόσα μαγαζιά υπάρχουν ίδια με το συγκεκριμένο και ενδεχομένως και καλύτερα."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
Share on Facebook