Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

Τζάγκερ: «Φανταστική η Αργεντινή»


Την ομάδα του Ντιέγκο Μαραντόνα έχει ξεχωρίσει στο Παγκόσμιο Κύπελλο ο θρύλος της ροκ και τραγουδιστής των Ρόλινγκ Στόουνς, Μικ Τζάγκερ.

Έχει ήδη παρευρεθεί σε δυο Μουντιάλ και αυτή είναι η τρίτη παρουσία σε τελική φάση του Παγκοσμίου Κυπέλλου για τον τραγουδιστή των Ρόλινγκ Στόουνς, Μικ Τζάγκερ. Μάλιστα τον «συνέλαβε» και ο τηλεοπτικός φακός να πανηγυρίζει το γκολ των ΗΠΑ απέναντι στη Γκάνα στο πρώτο χρονικά παιχνίδι της φάσης των...
«16».

Ο εκ των θρύλων πλέον της ροκ παραχώρησε συνέντευξη στην επίσημη ιστοσελίδα της FIFA πριν την αναμέτρηση Βραζιλία-Χιλή αναφερόμενος στη διοργάνωση, σε ποια ομάδα υποστηρίζει ενώ δεν παρέλειψε να κάνει κι ένα σχόλιο για τις διάσημες βουβουζέλες.

Αναλυτικά η συνέντευξη

Σε έχουμε δει να παίρνεις φωτογραφίες από διάφορα παιχνίδια στο Παγκόσμιο Κύπελλο. Μέχρι τώρα πόσο έχεις ευχαριστηθεί τους αγώνες;

Λοιπόν, παρακολούθησα τη φάση των ομίλων από την τηλεόραση όταν ήμουν στην Αγγλία και ήρθα για τα νοκ άουτ ματς. Προσκλήθηκα να πάω στον αγώνα των ΗΠΑ. Έχω πολλούς συγγενείς στις ΗΠΑ και μου είπαν “Πήγαινε” ήταν μεγάλο το ταξίδι. Δεν είχα καταλάβει πόσο μεγάλο ήταν. Όμως ήταν διασκεδαστικό. Το ευχαριστήθηκα, ήταν ένα καλό ματς αλλά οι ΗΠΑ ηττήθηκαν αν και τα πήγαν πολύ καλά.

Φαινόταν ότι υποστήριζες τις ΗΠΑ απέναντι στη Γκάνα.

Ναι. Δεν έχω κανένα Γκανέζο συγγενή αλλά έχω πολλούς Αμερικάνους. Υποστηρίζω την Αγγλία και η ομάδα μου είναι η Αγγλία. Όταν βρέθηκα εκεί και ήμουν μαζί με άλλους 30 Αμερικανούς δεν θα μπορούσαν να υποστηρίξω τη Γκάνα.

Ποιον θα υποστηρίζεις τώρα που Αγγλία και ΗΠΑ αποκλείστηκαν;

Λοιπόν, ο γιος μου, που είναι μισός Βραζιλιάνος, είναι απόλυτα τρελός με το ποδόσφαιρο όπως οι περισσότεροι Βραζιλιάνοι οπότε θα παρακολουθήσουμε τη Βραζιλία απόψε. Ελπίζω να τα πάνε καλύτερα από την Αγγλία.

Καθόσουν δίπλα στον πρώην πρόεδρο των ΗΠΑ, Μπιλ Κλίντον, στο παιχνίδι με τη Γκάνα. Πως ήταν εκείνος μετά το παιχνίδι;

Λοιπόν ήταν λίγο απογοητευμένος. Προφανώς κάθε ομάδα θέλει να πάει όσο πιο μακριά μπορεί αλλά θεωρώ πως ήταν χαρούμενοι που πέρασαν τους ομίλους και εμφανώς πολύ ευτυχισμένοι που τερμάτισαν πρώτοι στον όμιλο.

Ποιες είναι οι εντυπώσεις σου από το πρώτο Παγκόσμιο Κύπελλο που διοργανώνεται στην Αφρική; Είναι πολύ ξεχωριστό.

Ναι είναι ιδιαίτερο. Ήμουν εδώ πριν έξι μήνες για διακοπές και ήταν φανερό πως όλοι ήταν τόσο περήφανοι γι’ αυτό. Θέλει πολλή δουλειά αλλά θεωρώ πως όλα φαίνεται να πηγαίνουν καλά, δεν υπάρχουν μεγάλα προβλήματα. Υπάρχουν κάποια μικρά προβλήματα εδώ κι εκεί αλλά πάντα θα υπάρχουν. Πιστεύω πως πρέπει να είναι πραγματικά χαρούμενοι γι’ αυτό. Ελπίζω οι οικοδεσπότες να το απόλαυσαν όσο και όλοι όσοι ήρθαν ως επισκέπτες στη χώρα.

Όπως κάθε Άγγλος θα είσαι απογοητευμένος που η Αγγλία έμεινε εκτός αλλά γιατί νομίζεις η Αγγλία δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις προσδοκίες που πάντα υπάρχουν;

Λοιπόν, η Αγγλία πάντα θεωρεί πως είναι μια κορυφαία διεθνώς χώρα, οπότε αυτές είναι και οι προσδοκίες. Δεν είναι όπως στις ΗΠΑ που λένε “Εντάξει, είμαι ικανοποιημένοι που είμαστε εδώ. Δεν ήρθαμε από τύχη και είμαστε περήφανοι που είμαστε εδώ”. Ενώ στην Αγγλία περιμένουν να φτάσουν τουλάχιστον στα ημιτελικά. Όταν δεν ανταποκρίνονται σε αυτές τις προσδοκίες, τότε όσο πιο υψηλοί οι στόχοι τόσο πιο μεγάλη η απογοήτευση. Πρέπει να ειπωθεί αν και κανείς δεν είναι ειδικός, πως δεν έπαιξαν πραγματικά. Σε αυτή τη διοργάνωση πέτυχαν μόνο τρία γκολ, οπότε ποτέ δεν πρόκειται να πετύχεις πολλά αν σκοράρεις μόνο τρία τέρματα.

Σε πόσα άλλα Μουντιάλ έχεις πάει; Σε έχουν δει και σε προηγούμενες διοργανώσεις.

Έχω πάει σε δυο. Ήμουν στη Γαλλία και είχαν πάει στη Γερμανία. Νομίζω πως πήγα μόνο σε αυτά. Μερικές φορές μπερδεύομαι και με τα Ευρωπαϊκά Πρωταθλήματα που έχω πάει αλλά σίγουρα έχω πάει σε δυο.

Έχεις κάποιες ιδιαίτερες αναμνήσεις από τα τελικά;

Η ξεχωριστή μου ανάμνηση, που δυστυχώς δεν ήταν 100% χαρούμενη, ήταν η αναμέτρηση Αγγλία-Αργεντινή στη Σεντ Ετιέν που έγινε σε ένα μικρό γήπεδο σε μια πολύ μικρή πόλη αλλά ήταν ένα εκπληκτικό παιχνίδι για όποιον ήταν εκεί. Νομίζω πως ο Ντέιβιντ Μπέκαμ αποβλήθηκε αλλά ήταν ένα εκπληκτικό παιχνίδι το Αγγλία-Αργεντινή και αυτή ήταν μια από τις πιο ισχυρές αναμνήσεις μου από Παγκόσμιο Κύπελλο. Το 1966, ο Θεός ξέρει που ήμουν, σε περιοδεία στην Αμερική νομίζω. Αυτό είναι το τρίτο μου Μουντιάλ και είμαι πολύ χαρούμενος που έχω φέρει τον μικρότερο γιο μου και πραγματικά περνάω καλά.

Παρακολουθείς τους αγώνες από το σπίτι από την αρχή. Ποιες ομάδες και παίκτες σε έχουν εντυπωσιάσει μέχρι τώρα;

Η Αργεντινή. Θεωρώ πως έχουν φανταστική ικανότητα στο σκοράρισμα, για την οποία μιλήσαμε νωρίτερα κάτι που η Αγγλία δεν φαίνεται να έχει σε αυτή τη διοργάνωση. Με τον Τέβεζ, είδατε πόσο καλοί ήταν απέναντι στο Μεξικό, οπότε νομίζω ότι είναι φανταστικοί. Όλοι είχαν εντυπωσιαστεί από την Ισπανία πριν τη διοργάνωση. Θα δούμε αλλά δεν ξέρω αν μπορούν να είναι τόσο καλοί, ενώ και η Γερμανία έχει μερικούς καλούς παίκτες. Θεωρώ πως όλα είναι ανοικτά σε αυτή τη διοργάνωση.

Πως προήλθε η αγάπη σου για το ποδόσφαιρο; Ήσουν καλός στο σχολείο;

Ήμουν άχρηστος αλλά ουσιαστικά ποτέ δεν έπαιζα ποδόσφαιρο στο σχολείο. Πήγαινα σε ένα σχολείο που έπαιζαν μόνο ράγκμπι και το ποδόσφαιρο δεν ήταν πολύ δημοφιλές αλλά παίζαμε το σαββατοκύριακο. Δεν το παίρναμε πολύ στα σοβαρά αλλά πάντα αγαπούσαμε το ποδόσφαιρο και η οικογένειά μου ήταν πάντα θερμοί υποστηρικτές της Άρσεναλ. Υποστηρίζω την Άρσεναλ, ο μεγαλύτερoς γιος μου πάει στο γήπεδο κάθε εβδομάδα ενώ εγώ όχι. Είμαστε από οικογένεια θερμών οπαδών.

Ο ήχος αυτού του Μουντιάλ είναι αναμφισβήτητα η βουβουζέλα. Ποια η γνώμη σου γι’ αυτές;

Πραγματικά σε τρελαίνουν. Δεν ήταν τόσο δυνατά στα δυο παιχνίδια που πήγα αλλά θα δούμε στη συνέχεια. Είναι ένα είδος παράξενου ρυθμού και το συνηθίζεις. Βλέπεις τόσες πολλές που δεν εκπλήσσεσαι αλλά είναι πολύ δυνατά στο γήπεδο.

Είχες την ευκαιρία να ακούσεις καθόλου νοτιοαφρικάνικη μουσική όσο ήσουν εδώ;

Όχι ακόμη αλλά ελπίζω να το κάνω τώρα που έχουμε κενό. Οπότε ελπίζω να ακούσω ζωντανά λίγη μουσική τις επόμενες ημέρες.

Ποια είναι τα σχέδιά σου από δω και πέρα; Θα μείνεις με τη Βραζιλία μέχρι το τέλος;

Θα δούμε πως θα πάει η Βραζιλία και θα πράξουμε αναλόγως.


http://theplayer.gr




Share on Facebook