Πέμπτη 8 Ιουλίου 2010

"Ικανοποίηση για το ασφαλιστικό"


"Επειδή όλοι πια μιλάνε για ταφόπλακα του ασφαλιστικού συστήματος εγώ προσωπικά είμαι πολύ ικανοποιημένος που επιτέλους μετά από τόσα χρόνια μπορώ...



να είμαι ήρεμος που ο πατέρας μου θα πάρει αναλογική σύνταξη με βάση τα λίγα ένσημα που έχει μαζί με τη βασική και θα ξέρω πως δε θα ζητιανεύει. Αυτό που χρόνια περίμενα να να μου φύγει ένα άγχος γιατί έτσι τα έφερε η ζωή σε κάποιους από εμάς, γίνεται πραγματικότητα. Μπορεί όλοι να μιλάτε για ταφόπλακες αλλά για μένα είναι μια ακτίδα ελπίδας για την ίδια μου την οικογένεια."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
------------------------------------------------------------------------


"Για τον αναγνώστη που είναι ικανοποιημένος που ο πατέρας του με 360ευρώ δεν θα ζητιανεύει και δεν θα του είναι βάρος έχω να πω ότι είναι ΑΞΙΟΣ της μοίρας του."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
------------------------------------------------------------------------------------

"Φίλε μου, οι συντάξεις και οι μισθοί μειώνονται, οι θέσεις εργασίας μετατρέπονται σε ώρες εργασίας (αν και όπου υπάρχουν), οι εργοδότες έχουν πολλή περισσότερη ισχύ να σε απολύσουν (και να σε ξαναπροσλάβουν με τα μισά, αν σε ξαναπροσλάβουν), ο ΦΠΑ κατακερματίζει το ήδη μειωμένο εισόδημα, η βενζίνη καλπάζει στα 2 ευρώ/λίτρο (με όλα τα επακόλουθα σε συγκοινωνίες, τρόφιμα, αγαθά πρώτης ανάγκης τα οποία ήδη πήραν την ανιούσα με τον ΦΠΑ). Γενικά, κατακτήσεις δεκαετιών αλώθηκαν εν μία νυκτί και δεν ξέρουμε καν αν επιστραφούν κάποτε και εσύ μιλάς για "ικανοποίηση"? Τουλάχιστον μίλα για κατανόηση της αναγκαιότητας των μέτρων (που και πάλι αντίθετο με βρίσκει).
Έλεος βρε παιδιά, να βάζουμε το κομματικό συμφέρον πάνω από τον εαυτό μας?
ΥΓ: Πραγματικά φίλε μου εύχομαι ο πατέρας σου να προλάβει να βγει στην (?) σύνταξη και να μην τον προλάβουν τα μεσαιωνιστικά μέτρα που μόνο ταφόπλακα αποτελούν στην ελπίδα για ένα καλύτερο (εργασιακό) αύριο."

Αναγνώστης

Share on Facebook