Πέμπτη 22 Ιουλίου 2010

"Οι επώνυμοι δημοσιογράφοι και τα ανώνυμα blogs"


"Αν και δεν είμαι δημοσιογράφος όπως είστε όλοι εσείς που σκυλιάζετε για τα ανώνυμα μπλογκς έχω τις εξής απορίες...

Γιατί εσείς που έχετε τη δύναμη της ΤV και τις υποτιθέμενης αναγνωσιμότητας δεν κάνετε τις αυτονόητες ερωτήσεις στους κλέφτες πολιτικούς από τη μεταπολίτευση και μετά?
Τι επιδιώκετε, τι συμφέροντα έχετε από το κανάλι ή την όποια εφημερίδα στην οποία εργάζεστε?? Φοβάστε για τη δουλειά σας και τους παχυλούς μισθούς σας?

Γιατί δε... ρωτήσατε ποτέ γιατί να πληρώσω εγώ ο μ@@@κας Έλληνας εργαζόμενος πολίτης τα κλεμμένα των 300??? Γιατί δε ζητάτε δέσμευση της περιουσίας από όλους που έχουν περάσει εκείνη την κ@λοπορτα της βουλής??? Γιατί δεν τους ρωτάτε για ποιο λόγο να είμαι αναγκασμένος εγώ να ταΐζω τις οικογένειες ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ - ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ για αιώνες? Γιατί δεν τους ρωτάτε γιατί οι μειώσεις στους μισθούς αφορούν μόνο τον Έλληνα εργαζόμενο και όχι αυτούς; Γιατί να μιλούν για ενιαίο μισθολόγιο όταν αυτό θα πλήξει εμάς και όχι αυτούς; Γιατί τους δίνετε βήμα να λένε ό,τι θέλουν ανενόχλητοι, ενώ εσείς τους χαϊδεύετε τα γένια;

Εσείς, λοιπόν, ''κύριοι'' δημοσιογράφοι - επώνυμοι θα διαβάσετε εμένα που γράφω αυτό το κείμενο, όπως διαβάζετε ανελλιπώς -όπως αποδεικνύετε με τα λεγόμενα και τα γραφόμενά σας- όλα τα ανώνυμα μπλογκς ενάντια των οποίων βάλλεστε! Γιατί εγώ, αν και δεν έχω τη δύναμη, την εξουσία και την κάλυψη που σας εξασφαλίζει η θέση σας, και κρυβόμενος πίσω από την ανωνυμία μου, τολμάω και γράφω όλα αυτά που εσείς, αν και αμείβεστε γι' αυτό, δεν τολμάτε να ξεστομίσετε.

Πώς και εσείς κύριοι υπουργοί- βουλευτές ισχυρίζεστε πως δε με ξέρετε; .... α, ξέχασα το θέλετε το όνομά μου για τις επόμενες εκλογές, για να μου τάξετε μια θέση στο δημόσιο, να έχω ένα καλό βύσμα αν το χρειαστώ ποτέ, έτσι δεν είναι??? Γι αυτό δε θέλετε να είναι επώνυμα τα μπλογκς???
Α, όχι, είμαι αφελής. Δεν το θέλετε γι αυτό... αλλά για να μπορέσετε να μου πείτε μετά... ΜΕ ΕΜΕΝΑ ΤΑ ΕΒΑΛΕΣ Ε? ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ; ΘΑ ΣΟΥ ΔΕΙΞΩ!
Ξεχνάτε πως κυρίαρχο όργανο αυτού του υποτιθέμενου δημοκρατικού πολιτεύματος είμαστε εμείς οι 11 εκατομμύρια ανώνυμοι;;;;;

Αυτός που κλέβει πέντε δεκάρες για να φάει, μπαίνει φυλακή, και εσείς οι 300 που κλέβετε για τα δισέγγονά σας, είσαστε έξω. Σα δε ντρέπεστε λέω εγώ, λαμόγια.."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


Share on Facebook