Τρίτη 13 Ιουλίου 2010

"Κάπως έτσι διώχνουν τους πελάτες της, η Bosch"

KATAΓΓΕΛΙΑ

"Πριν από 8 περίπου χρόνια αποφάσισα ν’ αλλάξω την οικοσκευή μου. Η επιλογή μου ήταν να πάρω όλα Bosch. Δεν φαντάστηκα ότι θα έμπλεκα σε μια απίστευτη περιπέτεια με το ψυγείο.
Στα 4 χρόνια σταμάτησε να ψύχει. Φώναξα το service της εταιρείας και μου ...
είπαν είναι βουλωμένο το σωληνάκι που κυκλοφορεί το φρέον. Έγινε καθαρισμός αντικατάσταση φρέον και όλα καλά με 130€. Νόμισα ότι τελείωσα εκεί .Δύο χρόνια μετά καλοκαίρι ξανά , το ίδιο πρόβλημα. Ο τεχνικός της εταιρείας ‘ παρά τις αντιρρήσεις μου ‘ επέμενε ότι φταίει ο ανεμιστήρας, τον οποίο και άλλαξε με 60 € βέβαια. Το πρόβλημα βεβαίως δεν αποκαταστάθηκε. Μετά δύο μέρες άλλος τεχνικός . Ξανά τα ίδια βουλωμένο σωληνάκι φρέον και 130€ περίπου. Σ’ ερώτησή μου γιατί συμβαίνει αυτό τόσο συχνά μου είπε ότι το φρέον είναι οικολογικό και βουλώνει. Τότε άρχισα να μαθαίνω για τα κακά της οικολογίας από τη Bosch, αν δεν πάθεις δεν θα μάθεις.
Φέτος ξανά καλοκαίρι πάλι έκανε την εμφάνισή της η οικολογία της Bosch. Αποφάσισα να μιλήσω με τον υπεύθυνο του Service ο οποίος πολύ ευγενικά μου είπε θα έρθει τεχνικός και σε περίπτωση που δεν επισκευάζεται θα μου κάνουν μια έκπτωση για να πάρω ένα άλλο. Πλήρωσα βέβαια την επίσκεψη του τεχνικού που μου είπε ξανά τα ίδια φρέον σωληνάκια .
Έχουν περάσει από τότε 20 μέρες και κανένας δεν έχει φανεί. Ούτε τηλεφώνημα ούτε Κος υπεύθυνος και ρωτώ ο αφελής
1. Αν το οικολογικό φρέον R600a που χρησιμοποιούν είναι για 2 μόνο χρόνια γιατί δεν αντικαθιστούν το κύκλωμα με κάποιο άλλο; Δε νομίζω όλα τα άλλα ψυγεία να θέλουν service κάθε 2 χρόνια; Μήπως είναι σκοπιμότητα; κάθε 2 χρόνια επί 130€ σε κάθε ένα που έχει τέτοιο ψυγείο.( Στο χωριό μου που έχω μιας άλλης εταιρείας λειτουργεί 40 χρόνια και δεν ξέρει τι είναι το service).
2. Αν δεν συμβαίνει το παραπάνω γιατί με ταλαιπωρούν με μια προβληματική συσκευή και δεν την αλλάζουν τόσα χρόνια; για να παραγραφεί και αυτό όπως και τόσα άλλα;
Μάλλον δεν θα πάρω ποτέ απάντηση στα παραπάνω .
Πρέπει όμως να ψάξω για ένα καινούργιο και βέβαια όχι Bosch γιατί κατακαλόκαιρο με ένα χαλασμένο ψυγείο έστω και οικολογικό είναι πολύ δύσκολο.
Έχω την αίσθηση ότι κάπως έτσι διώχνουν τους πελάτες τους."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
----------------------------------------------------------------------------------
"3 χρόνια φοιτητικό ψυγειάκη και μια δεκαετία μεγάλο ψυγείο στο πατρικό μου, από τον αναγνώστη έμαθα ότι κάνουν service και στα ψυγεία!
Καλά ξεμπερδέματα εύχομαι."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ




Share on Facebook