Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010

"Καταγγελία για Carrefour"


"Τον περασμένο Μάιο ψώνισα από το ράφι του σουπερμάρκετ Carrefour της Λ. Αθηνών ένα σακουλάκι πατατάκια Tsakiris. Φτάνοντας στο σπίτι μου, διαπίστωσα ότι πάνω στη συσκευασία έγραφε ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΡΟΪΟΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ. Όντως σε ειδικό σταντ υπήρχε προσφορά με 2+1 πατατάκια, όπου το 1 ήταν δωρεάν. Απευθύνθηκα με καταγγελία ...
ΕΠΩΝΥΜΗ στην Carrefour και στη Γραμματεία Καταναλωτή του υπουργείου Εμπορίου.
Το σουπερμάρκετ σιώπησε και σιωπά εκκωφαντικά. Ένας μάλιστα υπάλληλος που βρήκα κάποια στιγμή μού είπε πως φταίει η Tsakiris, γιατί δεν αλλάζει το barcode κι έτσι μπορεί το προϊόν να περάσει στο ταμείο κανονικά.
Παρ' όλα αυτά συνεχίζω (κακώς;) να ψωνίζω από το συγκεκριμένο κατάστημα, με αποτέλεσμα προχθές να διαπιστώσω ότι την ίδια πολιτική η Carrefour ακολουθεί και για άλλα προϊόντα της, όπως π.χ. για τη σοκολάτα κουβερτούρα Παυλίδης, η οποία αποτελεί προϊόν προσφοράς και την πουλά ξεχωριστά.
Αν δεν καταλάβατε, Η CARREFOUR ΒΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΤΙΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΠΟΥΛΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΣΤΟ ΡΑΦΙ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΚΑΘΑΡΑ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΗΣ.
Αυτό είναι παράνομο και ανήθικο. Ονομάζεται αισχροκέρδεια. Ντροπή τους.
Ξέχασα να αναφέρω πως η Carrefour συμμετέχει στη Συμμαχία κατά της ακρίβειας, μια κίνηση που κάνουν διάφορα μαγαζιά για έκπτωση και καλύτερες τιμές σε ειδικές ομάδες καταναλωτών. Μήπως μας δουλεύουν;
Συμπέρασμα: ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΜΕ ΑΜΕΣΩΣ. ΟΛΟΙ ΤΟΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΙΑΤΥΜΠΑΝΙΖΟΥΝ ΠΩΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΜΑΣ ΚΛΕΒΟΥΝ ΑΙΣΧΡΑ."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ




Share on Facebook