Πέμπτη 8 Ιουλίου 2010

"Καταγγελία για την Cosmote "


"Θα επιθυμούσα να κάνω μία καταγγελία για την "σήμα καμπάνα" που η μόνη καμπάνα που μου έρχεται είναι αυτή που θέλω να του΄ς στείλω με περίσσια αγάπη..
Έγινα και εγώ λοιπόν ένας περήφανος ιδιοκτήτης ενός iphone προσπαθώντας λοιπόν να συνδεθώ στο διαδύκτιο μέσω του καινούριου μου gadjet αντιμετώπισα κάποια προβήματα συνδεσημότητας με το ΣΤΑΘΕΡΟ WiFi του σπιτιού μου..
Τηλεφώνησα λοιπόν στην Cosmote μήπως μπορούσαν να μου λύσουν αυτό το πρόβλημα..
(Είμαι χρήστης σε εταιρικό τηλέφωνο και όχι ιδιώτης που συμαίνει οτιδήποτε χρειαστεί να αλλάξει στο τηλέφωνο από ρυθμίσεις πρέπει να πάει...



με φαξ μέσω της εταιρίας).
Μετά από αρκετή συνομιλία είχα την απορία μήπως φταίει οτι η κάρτα μου είναι παλιά και δεν λέει 3gs επάνω, μετά λοιπόν από κάμποση ώρα μου λέε:ι "να σας ενεργοποιήσω το Ιντερνετ?". Άρα εγώ λέω θα μου ενεργοποιήσει κάποιες ρυθμίσεις για να συνδέομαι με WiFi αφού δεν μου ανέφερε κάποια χρέωση.
Την επόμενη μέρα συνηδειτοποιώ οτι έχω συνεχές Ιντερνετ και μυρίζομαι οτι ενεργοποιήσαν κάποια υπηρεσία και καλώ στην υπηρεσία εξυπηρέτησης εταιρικών πελατών. Σημείωση οτι την υπηρεσία την ενεργοποίησε μια κοπέλα από τη εξυπηρέτηση ιδιωτών αφού την ώρα που κάλεσα δεν ήταν ανοιχτή η υπηρεσία εξυπηρέτησης εταιρικών πελατών.
Λοιπόν μου λέει οτι ναι έχετε ενεργοποιημένη την υπηρεσία ογκοχρέωσης και οτι δεν γίνετε αν ενργοποιηθεί μέσω τηλεφώνου αλλά μόνο μέσω φαξ από την νόμιμο εκπρόσωπο.. Ζητάω να το απενεργοποιήσουν για να μην χρεώνομαι και μου ζητάει φαξ!! Για να με χρεώσουν δεν μου ζητησαν φαξ, για να σταματήσουν θέλουν όμως..

Το καλό όμως ξεκινάει τώρα. Έρχεται ο λογαριασμός με μια διαφορά τησ τάξης των 60 ευρώ και βλέπω τον προηγούμενο μήνα και βλέπω οτι στις κλήσεις και στα μηνύματα έχω μόνο +5 ευρώ και τα υπόποιπα είναι από την ογκοχρέωση Ιντερνετ που δεν ζήτησα ποτέ..

Ξανακαλώ λοιπόν την υπηρεσία εξυπηρέτησης εταιρικών πελατών και ξεκινάει το θέατρο του παραλόγου.. Η κοπέλα μου λέει οτι δεν μπορεί ένας χρήστης εταιρικού τηλεφωνου να ενεργοποιήσει το Ιντερνετ αλλά μόνο ο νόμιμος εκπρόσωπος.. Μετά μου λέει οτι μπορεί μόνο την ογκοχρέωση που μου βάλανε.. Μετά μου λέει οτι όταν δεν ξέρουνε τι τους ζητάνε απο άποψης Ιντερνετ ενεργοποιούν την ογκοχρέωση (άρα τους έχουν πει οταν δεν ξέρετε προσπαθήστε να τους χρεώσετε..).. Οπότε το λογικο να μου πει να επικοινωνήσω με το τεχνικό τμήμα δεν μπορούσε.. Μετά από Ï! �ολλές αναμονές προσαπαθώντας να συννενοηθεί τι θα μου πουν μου λέει οτι η υπηρεσία ενεργοποιήται τηλεφωνικά από τον χρήστη αλλά θέλει φαξ από το νόμιμο εκπρόσωπο για να απενεργοποιηθεί..
Το κερασάκι στην τούρτα είναι οτι δεν μου έλεγε την διαδικασία να κάνω αμφισβήτηση λογαριασμού παρά μόνο μετά από την τρίτη φορά που την ρώτησα και δεν μπορούσε πλέον να αντικρούσει με κανένα τρόπο τα επιχειρήματα μου αφού έβλεπε οτι έπεφτε μονίμώς σε αντιφάσεις σε αυτά που έλεγε..

Αυτή λοιπόν είναι η cosmote"
ANAΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook