Κυριακή 11 Ιουλίου 2010

"Απάντηση στις συκοφαντίες για το E-shop"


"Ψευδή στοιχεία??? ΤΟΛΜΑΣ ΚΑΙ ΜΙΛΑΣ ΕΣΥ! ΔΕΙΞΕ ΜΟΥ ΕΝΑ ΕΓΓΡΑΦΟ που υπέγραψες σε σχέση με καταβολή επιδόματος που δεν πραγματοποιήθηκε! Απόδειξη αυτού ότι όλες οι πληρωμές και οι καταβολές επιδομάτων και τα πάντα γίνονται ΟΛΑ μέσω τραπέζης! ΔΕΝ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΝ! Και εσκεμένος γίνονται έτσι για να υπάρχουν αποδεικτικά στοιχεία!!! Και για τα ποσά των χρημάτων και για τα επιδόματα και για ΟΛΑ! Ντροπή σας! Διευκρίνησε που έδωσα ψευδή στοιχεία...
ΠΟΥ? Λες ότι το έκανα που όχι! Η αερολογία σε άλλο τόπο! Επίδομα αδείας δεν είπε κανένας ότι δεν θα το πάρουμε! Μιλάς με υποθέσεις και διάθεση λασπολογίας ΜΙΛΑΩ με ντοκουμέντα! Τολμάς και με λες καρεκλοκένταυρο ενώ είμαι ένας από τους τελευταίους τροχούς της αμάξης. Είμαι πωλητής. Απλός πωλητής καταστήματος Χαλκίδας! Βασιλόπουλος Άλέξανδρος λασπολόγοι μου! Εκφράζω την άποψη πάρα πολλών δεκάδων συναδέλφων μου που έχω το θάροος και συζητάω τα πάντα μαζί τους και το θάρρος έκφρασης αυτών! ΣΑΣ ΠΡΟΚΑΛΩ ΝΑ ΡΙΞΕΤΕ ΤΙΣ ΜΑΣΚΕΣ και να δηλώσετε δημόσια τα στοιχεία σας και ζητώ όσους εστερνίζονται τις απόψεις μου να σταθούν δίπλα μου και να ζητήσουμε ! την απόλυσή σας! Χάρη θα σας κάνουμε! Και αποζημίωση και θα φύγετε από το μπακάλικο, όπως έχετε το θράσος να το αποκαλείτε, και από αυτήν την κόλαση της εργοδοσίας! Βέβαια δεν τόλμησε κανείς σας να σχολιάσει κάτι από τις παλλαιότερες δήθεν καταγγελίες σας (περί after sales κτλ) και πάτε να πιαστείτε από άλλα! ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΑΣ δεν μίλησε και δεν σχολίασε την συνπαράσταση της εταιρίας σε δύσκολες στιγμές των εργαζομένων! ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ: ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΨΕΜΑΤΑ! Ευχαριστούμε τον κόσμο μας για την υποστήριξή του και τα μηνύματα συμπαράστασής τους σε αυτήν την άνανδρη επίθεση και ύπουλη λασπολογία! Ευχαριστούμε όλους τους πελάτες μας που κάθε μέρα στηρίζουν το ΠΡΩΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ και έτσι στηρίζουν όχι μόνο την εργοδοσία μας, αλλά και όλους εμάς του απλούς υπαλλήλους, προϊσταμένου και κάθε ένα εργαζόμενο της E-SHOP.GR AE, γιατί χάρη σε εσάς έχουμε δουλεία. Φροντίζουμε να γινόμαστε καλύτεροι για εσάς. Στόχος μας η καλύτερη τιμή στα προϊόντα μας, στην καλύτερη δυνατή ποιότητα και με την καλύτερη εξυπηρέτηση! Τυχών περιστατικά που δεν είναι σύμφωνα με τις προδιαγραφές της εταιρίας ΔΕΝ την αντιπροσωπεύουν και παρακαλώ πολύ να δηλώνονται για την καλύτερη δυνατή λειτουργία της εταιρίας και εξυπηρέτησή σας. Το δυνατότερο χειροκρότημα ακούγεται για εσάς. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


Share on Facebook