Πέμπτη 8 Ιουλίου 2010

"Απάντηση σε καταγγελίες για το e-shop.gr"


"Μικρά λιλιπούτεια και δήθεν άτομα είχανε το θράσος να προσβάλουν το χώρο εργασίας τους! Εργάζομαι στο ΠΡΩΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ κατάστημα πληροφορικής E-SHOP.GR ΑΕ εδώ και τρία χρόνια περίπου. Ο δήθεν καταγγέλων που δεν αξίζει να τον αποκαλέσω συνέδελφό μου, καταγγέλει για διάφορους λόγους την εργοδοσία μας. Τον προκαλώ σε μια συζήτηση από εδώ μέσα, είτε από κοντά ΑΝ έχει το σθένος και το κουράγιο να το κάνει. Τμηματικά: Αναφέρει για ...
απολύσεις και πρόσληψη 4 ώρων από ΟΑΕΔ!!! Δεν σκέφτηκε ότι η E-SHOP.GR ΑΕ δεν προέβει σε ΚΑΜΙΑ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΗ απόλυση κανενός υπαλλήλου και σε καμία μείωση μισθού, όπως έκαναν οι περισσότερες εταιρίες και καταστήματα εκμεταλλευόμενες την κρίση, σε αυτή την σημαντική και δύσκολη περίοδο κρίσης που διανύει όλη η Ελλάδα (Ντροπή και αίσχος για τον "αναγνώστη-φίλο εργαζομένου" που τολμάει και αποκαλεί την πατρίδα του Ελλαδιστάν). Θα έπρεπε να ήταν ευγνώμων για τον ολόκληρο μισθό που παίρνει και το γεγονός ότι ακόμα έχει εργασία. Να είν! αι υπερήφανος που η εταιρία του προσφέρει εργασία σε ανέργους, ακόμα και αν είναι ανειδήκευτοι και αναλαμβάνει το δύσκολο έργο εκπαίδευσής τους και τους δίνει την ευκαιρία για έναν επαγγελματικό προσανατολισμό! Αναφέρθηκαν άθλιες συνθήκες εργασίας. ΠΡΩΤΑΚΟΥΣΤΟ! Ο κάθε υπάλληλος είναι υπεύθηνος για τον χώρο εργασίας του (γραφείο,PC κτλ κτλ) και για την καθαριότητά του. Ενώ οι κοινώχρηστοι χώροι καθαρίζονται όσες φορές απαιτούνται και ανάλογα με τις ανάγκες του εκάστοτε καταστήματος. Επίσης για υπερωρίες που δεν πληρώνονται! Ο εκάστοτε εργαζόμενος είναι υποχρεωμένος να τηρεί το ωράριό του και δεν είναι υποχρεωμένος να κάνει υπερωρίες και αν ζητηθεί κάποια στιγμή σε περίπτωση ανάγκης του πόστου του και της εργασίας του, είναι στην ευχαίριά του είτε να ζητήσει την πληρωμή τους είτε σε συνεννόηση με τον προϊστάμενο του να υπολογιστούν το σύνολο των ωρών και να δοθούν με την μορφή ρεπό/αδείας. Για καθυστέρηση πληρωμής των υπερωριών, όπως και μόνος σου λες, καθυστέρηση ΟΧΙ ΜΗ πληρωμή! ΔΙΑΛΕΞΕ καθυστερούν οι πληρωμές των υπερωριών Η είναι ανύπαρκτες???!!!! Ακόμα για εργασίες πέρα των αρμοδιοτήτων τους. Τις αρμοδιότητες που έχει ο κάθε υπάλληλος καθορίζονται από την εταιρία και μπορεί να αλλαχθούν οποιαδήποτε στιγμή είτε από τον προϊστάμενό του είτε από τον εργοδότη του. Έχουν δικαίωμα να το κάνουν γιατί δεν είναι υποχρεωμένοι να πληρώνουν για εργασία που δεν πραγματοποιείται και επειδή υπάρχει αρκετός ελεύθερος χρόνος ΕΣΥ να κάθεσαι στο Facebook ή στο FreeGames και να πληρώνεσαι για κάτι που δεν κάνεις!!! Αλλά αν σε απολύσουν γιατί περισεύεις πάλι θα κάνεις καταγγελία... Και για αυτό το λόγο ΕΧΕΙΣ το θράσος να λες για τις κάμερες! Δίκαιο και σωστό! Όταν κάποιοι επιτήδειοι εκμεταλεύονται την εταιρία, κάποιοι αρμόδιοι θα πρέπει να ελέγχουν παραμβένοντας πάντα θετικά δίνοντας συμβουλές, ΟΧΙ εντολές, για την σωστή λειτουργία του καταστήματος-σωστή συμπεριφορά. Φαινόμενα όπως επιπλήξεις είναι στο χέρι του εκάστοτε υπαλλήλου να μην παρουσιάζονται αν δίχνει το επαγγελματισμό που πρέπει και οφείλει να έχει και είναι λογικό να υφίστανται όταν ίσως γίνονται λάθη με μεγάλη βαρύτητα και ανεπίτρεπτα για την θέση όπου βρίσκονται. Χώρια ότι η χρήση καμερών είναι απαραίτητη και ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΟΜΙΜΗ αν αναλογισθούμε και τον κίνδυνο κλοπής. Τέλος η εταιρία E-SHOP.GR ΑΕ στο τμήμα After Sales είναι πρωτοπόρα με εγγυήσεις όπου προσφέρει όπως στα λάπτοπ που δίνεται 2 χρόνια με άμεση αντικατάσταση για ελλατωματικό hardware, DOA 7 ημερών και άλλα πολλά. Η προτίμηση του κόσμου προς απόδειξή σας. ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΨΕΜΑΤΑ! Όσο για την τακτική που αναφέρεται "μετά την απομάκρυνση του ταμείου" όπως αναφέρεται και εκ της νομοθεσίας "για να είναι δεκτή η αντικατάσταση το προϊόν θα πρέπει να είναι στην αρχική εργοστασιακή του κατάσταση." Σου φέρνουν ένα προϊόν με σκισμένη συσκευασία, πλήρως μεταχειρισμένο και σε μη μεταπωλήσιμη κατάσταση και περιμένουν ότι θα γίνει δεκτή η αντικατάστασή του?! Είναι τραγικό! Έχουνε βρεί όλοι την δικαιολογία ότι η νομοθεσία αναφέρει ότι έχει το δικαίωμα να το επιστρέψει εντός 14 ημερολογιακών ημερών για οποιοδήποτε προϊόν εφόσον μπορεί να μην πληρεί τις απαιτήσεις του αγοραστή! Ε, λοιπόν ΟΧΙ κυρίοι! ΔΕΝ γίνεται σε όλα τα προϊόντα και αγαθά (γενικότερα που πωλούνται) γιατί δεν πληρούν την πρώτη προϋπόθεση!!! Για παράδειγμα: Αγοράστε ένα αμάξι και ζητήστε μετά από 14 ημερολογικές ημέρες την επιστροφή του κ! αι την επιστροφή των χρημάτων σας.! .. Για κλείσιμο θα σημειώσω ότι μετά από 2 χρόνια ΤΩΡΑ παρατηρήθηκε καθηστέρηση στην πληρωμή του και αυτή ΟΧΙ ανω των 3 εργάσιμων ημερών εγγυημένα (κοινώς Σαββατοκύριακα δεν συμπεριλαμβάνονται, όπως και αργίες κτλ) όπου υπεύθηνες είναι οι τράπεζες και τα διαδικαστηκά τους που αλλάζουν ενόψει της κρίσης με την δικαιολογία της έλλειψης ρευστότητας!!! Λίγη κατανόηση δεν βλάπτει στο χέρι που σε ταίζει τόσα χρόνια, ΑΧΑΡΗΣΤΕ και σε βοηθά να συνεχίσεις και να ζεις. Εγώ από μέρους μου θελω να καταγγείλω την E-SHOP.GR ΑΕ για αμέριστη κατανόηση προς τους υπαλλήλους της όταν μπορεί να έχουν κάποιο πρόβλημα, ειδικά σε θέματα υγείας. Καταγγέλω την E-SHOP.GR ΑΕ για την οικονομική ενίσχυση που μπορεί να προσφέρει με έναντι πληρωμών και τον διακανονισμό αποπληρωμής τους δίχως την παρουσία τόκων, επιτοκίων κτλ (πήρες έστω 100 ευρώ και ο διακανονισμός είναι αφαίρεση 50 ευρώ για 2 μήνες.Όσα πήρες τόσα δίνεις γιατί κάποιοι επιτήδειοι θα πιαστούν από την λέξη διακανονισμός). Τέλος θα ήθελα να κλείσω με μια συμβουλή προς όλους και όχι μόνο προς τους συναδέλφους μου ότι θα πρέπει να ευχόμαστε και να ευχαριστιόμαστε με το γεγονός ότι πάνε καλά οι δουλειές των εργοδοτών μας γιατί αυτό σημαίνει ότι θα έχουμε και εμείς δουλεία. Και όσα γνωρίζοντας για τους εργοδότες μου, είναι άξιοι γιατί τα αγαθά κόπης κτόνται και είναι οι πρώτοι που μπαίνουν στην εταιρία και οι τελευταίοι που αποχωρούν, αν αποχωρήσουν...!!! Και για αυτούς που τολμάνε να καταγγέλουν έτσι ελαφρά την καρδίαν θα ήθελα να τους πω ότι μικρά καράβια, μικρές φουρτούνες μεγάλα καράβια μεγάλες φουρτούνες... Τι θα έκαναν λοιπόν στην θέση τους...??? Έξω από το χορό πολλά τραγούδια ξέρουμε να λέμε! Υ.Γ. Είμαι υπεύθυνος ΕΓΩ και ΜΟΝΟ ΕΓΩ για όσα αναγράφονται στην συγκεκριμένη αναγγελία και δεν φέρει καμία ευθύνη η E-SHOP.GR ΑΕ. Είναι η δική μου προσωπική άποψη ως εργαζόμενος της E-SHOP.GR ΑΕ"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


-----------------------
Εντάξει έλεος με τον καλοθελητή, τουλάχιστον πείτε το ονομά του να εισπράξει και την ανάλογη επιβράβευση από την διοίκηση. Αν δεν είναι κάποιος μέσα απο την διοίκηση που τα λέει αυτά (εσείς που έχετε τα στοιχεία του και το mail του φαντάζομαι μπορείτε να το βρείτε). Σε λίγο θα ζητήσει να "αγιοποιήσουμε" και την συγκεκριμένη εταιρία. Εντάξει όλοι όσοι έχουν περάσει από μεγάλες εταίριες μπορούν να κρίνουν τι γίνεται σχετικά με πληρωμές, υπερωρίες και τα συναφή. Αλλά χωρίς να θελω να κατηγορήσω για κάτι την συγκεκριμένη εταιρία λέω ότι ο κύριος που έγραψε παραπάνω θα μας κάνει όλους να προσπαθούμε να γίνουμε εργαζόμενοι στην συγκεκριμένη εταιρία αν φυσικά τον πιστεψουμε.





Share on Facebook