Τετάρτη 21 Ιουλίου 2010

" Eυχομαι να ήταν όνειρο"


"Ανοίγω το ίντερνετ και φορτώνω το troktiko, με ρίγος, να ξαναδώ όσα δεν κατάλαβα εχθές και προχθές.Νέες, φρέσκιες ειδήσεις, όπως πάντα, από πάνω...



έχρι τέρμα κάτω στην οθόνη. Θεέ μου, ήταν απλά ένας εφιάλτης; Ενα κακόγουστο ψέμα;

Ρίχνω λίγο νερό στο πρόσωπό μου και συνειδητοποιώ ότι δυστυχώς ήταν μια τεράστια αλήθεια, το έγκλημα αυτό, που φαντάζει το ίδιο τεράστιο ακόμη και σε ανθρώπους απλούς, σαν κι εμένα, που ζω εκατοντάδες χιλιόμετρα μακρυά από το κέντρο εγκλωβισμένος στην καθημερινότητά μου.

Χρειάζεται τεράστια δύναμη από τους ανθρώπους σαν κι εσάς, να συντηρείστε το μαγικό αυτό blog, με το ίδιο ανθρώπινο πρόσωπο.

Ευχαριστούμε Σωκράτη, ευχαριστούμε ανεξάρτητο troktiko, δύναμη ψυχής δίνω ένα κομμάτι από του εαυτού μου, στην οικογένειά σου."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Share on Facebook