Βραβείο για τον τίτλο "Fresh"της τηλεόρασης του ΑΝΤ1 σύμφωνα με το δελτίο τύπου που έστειλε ο ΑΝΤ1 προχθές.(Δείτε ένα απόσπασμα του δελτίου τύπου.)
Η επικοινωνιακή καμπάνια neon με τίτλο "Fresh" της τηλεόρασης του ΑΝΤ1 τιμήθηκε με το βραβείο αποτελεσματικότητας Bronze Effie (στην κατηγορία....
«Μέσα Ενημέρωσης, Εκδόσεις, Δημόσιο, Ενέργεια, Εκπαίδευση, Τουρισμός, Αναψυχή, Συγκοινωνίες & Σχετικές Υπηρεσίες) στην τελετή απονομής των βραβείων Effie Hellas 2010 που πραγματοποιήθηκε χτες στο περιστύλιο του Ζαππείου.
Η εκστρατεία, που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε για λογαριασμό του ΑΝΤ1 από τη διαφημιστική εταιρία FRANK, ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2009 με 20 τηλεοπτικά σποτ. Στόχος της ήταν να ενδυναμώσει το τηλεοπτικό ραντεβού κάθε προγράμματος του ΑΝΤ1 ξεχωριστά και παράλληλα να χτίσει τη συνολική εικόνα του σταθμού. Η αισθητή αλλαγή της οn air εμφάνισης και της αίσθησης του σταθμού είχε πολύ θετικά αποτελέσματα. Η εκστρατεία συνέβαλε σημαντικά στην ανανέωση της εικόνας του ΑΝΤ1 και στη σημαντική αύξηση των ποσοστών τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό 15-44.
http://tvnea.blogspot.com/
Share on Facebook