"Σε μια ξεχωριστή βραδιά στο περιστύλιο του Ζαππείου απονεμήθηκαν προχθές τα βραβεία Effie Hellas 2010, τα οποία αποτελούν μία από τις σημαντικότερες τιμητικές διακρίσεις στον χώρο της διαφήμισης, του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας. Τα Effie Hellas διοργανώνονται από την Ενωση Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ (ΕΙΜ) και τον Σύλλογο Εταιριών Δημοσκόπησης και Ερευνας Αγοράς (ΣΕΔΕΑ). Ανάμεσα στους χορηγούς της εκδήλωσης ήταν και ο όμιλος ΝΕΠ Εκδόσεις...
Στη φετινή διοργάνωση επιβραβεύτηκαν η στρατηγική σκέψη και η δημιουργική έκφραση όλων αυτών που με πάθος, όραμα και φαντασία τόλμησαν να καινοτομήσουν, σε καιρούς μάλιστα οικονομικής κρίσης. Συνολικά στη διάρκεια της βραδιάς απονεμήθηκαν τριάντα τέσσερα βραβεία, ενώ την ύψιστη διάκριση, το βραβείο «Grand Effie», απέσπασε η εταιρεία επικοινωνίας Pollen για την υπηρεσία 11880 της Ειδησεοφωνικής Ελλάς.
Φέτος προστέθηκαν και νέες κατηγορίες, όπως η «Low Budget» για διαφημιστικές καμπάνιες με συνολικό προϋπολογισμό μέχρι και 100.000 ευρώ και «Long Lasting Success» που σκοπό έχει να επιβραβεύσει καμπάνιες με μακρά διάρκεια ζωής. Ειδική αναφορά πρέπει να γίνει και στο βραβείο «Δαυίδ εναντίον Γολιάθ» που επιβραβεύει καμπάνιες νέων ή ανερχόμενων brands, το οποίο απένειμε ο γενικός διευθυντής του Flash Νίκος Παναγιωτόπουλος.
Στη φετινή τελετή απηύθυναν χαιρετισμό η πρόεδρος της οργανωτικής επιτροπής Αννα Χατζησάββα, ο πρόεδρος της Ενωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ) Δημήτρης Μαύρος και ο πρόεδρος του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ) Γρηγόρης Αντωνιάδης. Ακόμη παρουσιάστηκαν στο κοινό δύο νέες έρευνες για την ψυχολογία του αγοραστικού κοινού και των διαφημιζομένων εταιρειών εν μέσω κρίσης, τα αποτελέσματα των οποίων είναι πολύ σημαντικά για την εξαγωγή συμπερασμάτων."
ΜΑΡΙΑ ΜΕΪΜΑΡΗ
Φωτ.: ΓΟΥΙΛΙΑΜ ΦΕΪΘΦΟΥΛ
http://espressonews.gr/default.asp?pid=79&catID=1&artID=1220677
Share on Facebook