Τετάρτη 7 Ιουλίου 2010

"Καταγγελία για Forthnet"


"Είμαι συνδρομητής της Forthnet στο 2play και διαθέτω και 2η γραμμή τηλεφώνου στην ίδια εταιρεία. Από την Κυριακή 27/6/2010 διακόπηκε η τηλεφωνική μου σύνδεση λόγω βλάβης. Η εταιρεία ειδοποιήθηκε στις 28/6/2010 για τη βλάβη. Την Παρασκευή 2/7/2010 καταλήξαμε ότι θα πρέπει ...
να έρθει τεχνικός στο χώρο μου για να διαπιστωθεί τί συμβαίνει... Από εκείνη την ημέρα μέχρι σήμερα 7/7/2010 περιμένω τον τεχνικό τους για να μου κλείσει ραντεβού... Παρά τα επανειλημμένα τηλέφωνα μου, δεν με έ! χει πάρει κάποιος για αυτό το ραντεβού. ΄Εχω 6μελή οικογένεια, είμαι 11μέρες χωρίς τηλέφωνο (δεν λειτουργεί καμία γραμμή), η Forthnet ξύνεται...και γω δε βρίσκω άκρη...

Θα ήθελα λοιπόν να δημοσιεύσω το γεγονός αυτό στο troktiko αφενός μήπως δώσει η Forthnet κάποια σημασία και αφετέρου για να γνωρίζουν οι πιθανοί μελλοντικοί πελάτες τι μπορεί να τους συμβεί με την εν λόγω εταιρεία... "¨

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ




Share on Facebook