Πέμπτη 22 Ιουλίου 2010

"Καταγγελία για Forthnet"


"Είμαι συνδρομητής της Forthnet από 3 μήνου (Forthnet 2 play). Εδώ και 20 ημέρες η εταιρεία έβγαλε μια νέα υπηρεσία το Forthnet 2play economy που διαφημιζεται από στην τηλεόραση και στα φυλλάδια. Επισκέφθηκα τα γραφεία της Forthnet στην Οδό...



Κανακάρη στην Πάτρα με σκοπό να αλλάξω το πρόγραμμά μου. Έκπληκτος με πληροφόρησε η κοπέλα που δουλεύει εκεί ότι για να αλλάξω πρόγραμμα πρέπει να πληρώσω 50 ευρώ επιπλέον... Όταν της επισήμανα ότι αυτό δεν το γράφει ούτε στην διαφήμιση, ούτε μου το είπε κανείς όταν μπήκα στην Forthnet μου είπε αδιάφορα ότι αυτή η μικρή... λεπτομέρεια είναι στα μικρά γράμματα του συμβολαίου. Πήρα να διαμαρτυρηθώ στο γραφείο εξυπηρέτησης και ο υπάλληλος μου είπε ότι έτσι έχουν τα πράγματα, αλλά το ποσό είναι 25,80 και όχι 50 ευρώ. Τον ρώτησα λοιπόν στη μαγνητοφωνημένη από την εταιρεία συνομιλία μας:
α. Το νέο πρόγραμμα δεν υπήρχε όταν γράφτηκα στην Forthnet. Είμαι πολίτης β' κατηγορίας που διαφέρει από τον πελάτη που πρωτογράφεται στην εταιρεία και έχει τη δυνατότητα να γραφτεί χωρίς ποινή και με προσφορά μάλιστα ?
β. Μου είπε ότι είναι η τακτική της εταιρείας γιατί υποβαθμίζω (δηλαδή πληρώνω λιγότερα) το πρόγραμμά μου. Επομένως αν αναβαθμίσω το πρόγραμμα θα πάρω πίσω 25,80 ευρώ από την εταιρεία? (Η απάντηση φυσικά ήταν όχι).
γ. Εγώ με την επιθυμία μου να αλλάξω πρόγραμμα παραμένω στην εταιρεία για 1 χρόνο ακόμη. Θα μου βάλει ποινή για αυτή την επιθυμία μου η εν λόγω εταιρεία? (Η απάντηση ήταν ότι έχω δίκιο).
δ.Είναι νόμιμο όλο αυτό το αίτημα της εταιρείας? Οι άλλες εταιρείες δεν το έχουν αυτό (από όσο γνωρίζω). Το ποσό δεν είναι μεγάλο, αλλά το αίσθημα της αδικίας είναι.
Το παληκάρι ο τηλεφωνητής ήταν ευγενέστατος. Αυτές οι πονηρές τακτικές των εταιρειών μας εκνευρίζουν και μας κάνουν να νιώθουμε κορόιδα. Ευχαριστώ πολύ την Forthnet και την πληροφορώ ότι στους 12 μήνες και 1 ημέρα από την εγγραφή μου με χάνουν από συνδρομητή. Σας ευχαριστώ."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

-------------------------------------------------------------------------------------

"Λοιπόν ... Έχω λίγη τρέλα μέσα μου και λέω αύριο να γελάσουμε για να έχουμε ένα χαρούμενο σ/κ. Αύριο φιλε αναγνώστη εγώ ο τυχαιος αναγνώστης του τροκτικου ο ο οποίος Εχει σύνδεση εδώ και 2 χρόνια θα πάω σε Καταστημα τις εν λόγο εταιρίας και θα ζητήσω να αλλάξω προγράμματα. Σε περίπτωση που αρνηθούν θα γελαση όλος ο κόσμος. Ελάτε να περάσουμε όμορφα. Κερναω μπύρες. Στο Καταστημα του περιστεριου στην τζων Κενεντι ακριβός στις 12. Πες μου ότι δεν μπορώ να αλλάξω προγράμμα αγαπητή μου Εταιρια . Κανε μου μόνο αυτή την χάρη . Καλό βράδυ τα λέμε αύριο από κοντά. Όσοι πιστοί προσέλθουν."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ



---------


σχετικα με το "Καταγγελία για Forthnet"

αδερφε, οταν κανεις συμβολαιο αυτο ειναι για 12 μηνες και αν το διακοψεις εχει "ποινη" (αυτο το 50 αρικο που σου ειπανε). ολες οι εταιριες το εχουν αυτο, αφου σπας το συμβολαιο εχει το αναλογο κοστος.)

περιμενε να κλεισεις το 12 μηνο και απλα αλλαζεις προγραμμα σε οτι εχει τοτε η εταιρια και σε βολευει

δηλαδη θελω να πω οτι τζαμπα βριζεις, δεν εχεις δικιο για τη συγκεκριμενη περιπτωση (εξαλου το γραφει και το συμβολαιο που υπεγραψες με την εταιρια προ τριμηνου)

φιλικα

------------

Επειδή ο κλασικός Ελληνας ολα τοθ φταίνε και και και .. ας διαβάσουμε εδώ


http://www.forthnet.gr/templates/corporateProductsDetails2.aspx?c=10012962

Οσον αφορά τον 2 φίλο αν εχει 2play και εχει κλεισει χρονο δε θα πληρώσει τέλος διακοπής


http://www.forthnet.gr/media/double_play_economy/%CE%A4%CE%B9%CE%BC%CE%BF%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%BF%CF%82%20Forthnet%202play%20Economy.pdf
ο τιμοκαταλογος που το αναφέρει..
Δε σου πε κανεις κανενα ψέμα

ΕΛΕΟΣ ας διαβάζουμε τι θέλουμε να κάνουμε .

Share on Facebook