Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

Σχόλιο στο "Καταγγελία για Forthnet"


"Θα ήθελα να απαντήσω στον συμπολίτη μου πως όλες οι εταιρείες έχουν την ίδια τακτική και δεν μπορεις να πάς απο το ήδη υπάρχον πρόγραμμα σε κάποιο άλλο ειδικά όταν είναι και σε τιμή προσφοράς.Δυστυχός όμως αυτά μόνο στην Ελλάδα γίνονται πάντως να ξέρετε πως η FORTHNET,TELLAS,CONNEX είναι ίδιες απο πλευράς αξιοπιστίας παροχής υπηρεσιών γιατι...

πολλές φορές ο ΟΤΕ μας τρομάζει πως αν αλλάξουμε εταιρεία ίσως να έχουμε σοβαρο πρόβλημα και να μείνουμε χωρίς τηλέφωνο ή ίντερνετ και σε αυτο θα συμφωνήσω διότι οι γραμμές του ΟΤΕ σε μερικές περιοχές είναι χαρτινες όπως στην εποχή του παππού μου και βραχυκυκλώνουν. Πρόσφατα έκανα σύνδεση μέσω TELLAS και για 2 μηνες δεν είχα τηλέφωνο ούτε ίντερνετ πρόβλημα βέβαια που αποκαταστάθηκε και για τις μέρες που δεν είχα τηλέφωνο δεν υπήρξε καμμία χρέωση.επίσης στην περιοχη που έχω τη σύνδεση λίγο πιό έξω απο τον Αγιο Στέφανο οι περισσότεροι έχουν σύνδεση cosmote και έχουν σοβαρά προβλήματα.Προσωπικά είμαι ευχαριστημένος με την TELLAS και όταν έχω κάποιο πρόβλημα τεχνικό η εξυπηρέτηση είναι άμεση."

Αναγνώστης

Share on Facebook