Τετάρτη 7 Ιουλίου 2010

'"Ελεος πια αυτή η Forthnet"


"Τις τελευταίες ημέρες η γραμμή μου πέφτει συνέχεια (στο κέντρο Χαλανδρίου ανήκω). Οι τηλεφωνικές κλήσεις κόβονται ξαφνικά, το Ίντερνετ ΟΤΑΝ παίρνει μπρος σέρνεται. Και όχι δεν "έχω αλλάξει θέση...



την τηλεφωνική μου συσκευή σε σχέση με το ρούτερ" (πάγιο ερώτημα της τεχνικής υποστήριξης της Forthnet λες και θα έπρεπε να έχει σημασία).

Καμία αποζημίωση θα μου δώσουν; Εεεεε; Δηλαδή εγώ γιατί πρέπει να τους πληρώνω 80 Ευρώ το δίμηνο; Ας μου πούνε μία συγγνώμη, ας μου δώσουν συμβολικά μία μέρα δώρο. Ας παραδεχτούν ότι δεν είναι σε θέση να συντηρούν το δικτυό τους. Ας μειώσουν τα τιμολόγιά τους. Λαμόγια όλοι τους..."

ANAΓΝΩΣΤΗΣ

------------------------------------------------------------------------------------

"Σχετικά με τα δημοσιεύματα για τη FORTNET θα ήθελα να ενημερώσω οτι είμαι 2 χρόνια συνδρομητής με σύνδεση 2play και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος.
Το μοναδικό πρόβλημα που έχω αντιμετωπίσει είναι η αναμονή στο τηλεφωνικό κέντρο όταν χρειάστηκα κάποια υποσήριξη.
Τονίζω ότι η μοναδική σχέση μου με την Forthnet είναι αυτή του πελάτη.
Απλά για να λέμε και τα καλά!!"

Αναγνώστης
-------------------------------------------------------------------------------------

"να πω και εγώ το δικό μου πόνο. Όποτε της θυμηθεί της FORTHNET, σέρνεται χειρότερα από dial-up. Στην τελευταία μου επικοινωνία την Κυριακή (4/7/2010) το βράδυ που σερνότανε ο κόμβος στα Άνω Πατήσια, άρχισε ο ‘ειδήμων’ τεχνικός να μου λέει να ελέγξω εγώ και να συνδέσω τον υπολογιστή μου με καλώδιο με το router κ.τ.λ. Όταν του είπα πως αρνούμαι να ασχοληθώ εγώ, αλλά είναι δικό τους καθαρά πρόβλημα και να το λύ! σουν μόνοι τους, μου απάντησε πως δεν μπορούν να το ελέγξουν αυτοί. Το επόμενο πρωί δούλευε μια χαρά χωρίς να κάνω τίποτα. Συγχαρητήρια στη FORTHNET. Φροντίζουν όπως μπορούν να αυξάνουν τους πελάτες του ΟΤΕ."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


Share on Facebook