Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010

"Aγανακτηση από την αδιαφορία των γιατρών του IKA"


"Καλησπέρα .Είμαι μια από τις χιλιάδες ασφαλισμένες του ικα .Μάλιστα τα τελευταία 4 χρόνια έιχα πολλαπλη ασφάλιση εφόσον δουλεύα και σε δεύτερη δουλειά...



Είμαι 36 χρονών .Κατἀ την διἀρκεια της δεὐτερης εγκυμοσύνης μου ,ο γυναικολόγος μου μετά από εξετάσεις που μου συνέστησε να κάνω διαπίστωσε ότι πάσχω από θρομβοφιλλία .Τὀτε το ΙΚΑ μου χορηγούσε τις ενέσεις clexane και έκανα 2 την ημέρα .
Αφού γέννησα η αιματολόγος που με παρακολουθούσε μου είπε ότι στο εξάμηνο πρέπει να κάνω επαναληπτικό έλεγχο ώστε να δούμε το προβλημα για να ξεκινήσω θεραπεία .Μετά από πολύ κόπο κατάφερα να κλείσω ραντεβού στο 3 θεραπευτήριο αφού μόνο αυτό ,το λαικό και το ιπποκράτειο κανει αυτές τισ εξατἀσεις .
Σήμερα λοιπόν που πήγα στο ικα ,ενώ είχα ρωτήσει αν τις γράφει και η απάντηση ήταν θετική , η Κα Σακελλαρίου Κωνσταντίνα αρνήθηκε να μου γράψει τις εξετάσεις λέγοντας ότι χρειάζεται ιατρική αξιολόγηση του ως ανω ελέγχου . Και αναρωτιέμαι σε όλη τη διάρκεια της εγκυμοσύνης το ΙΚΑ μου έγραφε τις ενέσεις που χρειαζόμουν ξαφνικά η θρομβοφιλία σταμάτησε να υπάρχει :;;η ήθελε να δείξει την δύναμη της εναντι του ασφαλιζόμενου ΄Η στάση της ήταν απαράδεκτη αφού μου υπέδειξε να πάω στο αρεταίειον και να τις κάνω εκεἰ αφού τις πληρώσω βέβαια .Και εγὠ τὀτε γιατί πληρώνω δυο φορές το ικα αφού οι μοναδικές φορέσ που το χρησιμοποιησα ήταν μόνο στις εγκυμοσύνες μου .Πολυ θα ήθελα να με ενημερώσει κάποιος για το που θα μπορούσα να απευθύνω την καταγγελία μου προκειμένου να γραφτούν οι εξετάσεις που για μένα είναι πολύ σοβαρές."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ

Share on Facebook