Η BP αποφάσισε να καθυστερήσει τον κρίσιμο έλεγχο προκειμένου να διαπιστωθεί κατά πόσο το νέο κάλυμμα που τοποθετήθηκε στην κεφαλή της κατεστραμμένης γεώτρησης στον Κόλπο του Μεξικού, μπορεί τελικά να σταματήσει τη διαρροή...
Σε κοινή ανακοίνωση της βρετανικής εταιρείας και του Λιμενικού Σώματος των ΗΠΑ αναφέρεται ότι χρειάζεται περαιτέρω ανάλυση, προτού προχωρήσει το κρίσιμο τεστ.
Το νέο σύστημα, που αποκαλείται «Top Hat 10» αντικαθιστά το προηγούμενο, το οποίο αντλούσε σε καθημερινή βάση περίπου 25.000 βαρέλια πετρελαίου, τη στιγμή όμως που στη θάλασσα διέρρεαν 35.000-60.000 βαρέλια.
Ωστόσο, ακόμα κι αν οι δοκιμές πετύχουν, η λύση στο τεράστιο πρόβλημα που έχει προκληθεί θα είναι προσωρινή.
Οριστική λύση μπορούν να δώσουν μόνο δύο νέες γεωτρήσεις εκτόνωσης, οι οποίες αναμένεται να ολοκληρωθούν τον Αύγουστο.
Share on Facebook