Πέμπτη 15 Ιουλίου 2010

"Kαταγγελια για την electronet Aγιου Nικολάου Kρητης"


"Tον περασμένο αυγουστο πηγα στο καταστημα της electronet τον υπολογιστή μου. ειχε σπαει η οθονη και με ενδιεφερε να μου πουνε κοστος επιδιορθωσης και αν με συνεφερε θα προχωρουσα στην αντικατασταση της οθονης, ειχα αναφέρει ηδη οτι ειχα παρει ηδη τιμή απο αλλου...
Ενω ειχε σπασει η οθονη μου ειπαν οτι εχει προβλημα το λειτουργικό και χρειαζοντουσαν 75 ευρω να μου το διορθώσουν ( φανταζομαι οτι ειναι η συνταγή που δινουν σε όλους για να κανουν φορματ και να παίρνουν τα χρήματα) .
τελοσπαντων μετα απο δική μου επισήμανση συμφώνησαν και οι τεχνικοι σε αυτο. ομως ημουν υποχρεωμενη ειτε να δώσω το ποσό που μου ζητουσαν για την επιδιορθωση ειτε να πληρωσω 50 ευρώ εκτος απο τον courier και να μου σταλει πισω .

Αποφασιζω λοιπον οτι ισως θα με συνεφερε να επιδιορθώσω. περιμενω καμποσους μηνες γιατι οπως μου ειπαν επρεπε να ερθει το ανταλλακτικό απο το εξωτερικό κι επειτα μου λενε οτι για να προχωρήσουν στην επιδιορθωση πρεπει να πληρωσω απο πριν.


κι ερωτω γιατι πρεπει να εμπιστευτω τους τεχνικούς αλλα και τα καταστήματα electronet και να δώσω τα λεφτά μου απο πριν (γουρουνι στο σακί)
μετα απο αυτο απαιτησα να μου επιστραφει ο υπολογιστης οπως τον παρέδωσα πραγμα που 3 μηνες μετα φυσικά και δεν εχει συμβει .
ο κύριος Σγ@@@ εχει πραγματικά θρασος.
ο λογος που κανω αυτη την καταγγελια ειναι γιατι νιωθω απροστατευτη σε ο,τι και να μου συμβει . εχω δικιο και οποτε παω στο καταστημα για να τους αντιμετωπισω μου λενε την αλλη βδομαδα θα ερθει ....και κανουν εμφανη τη δυσαρεσκια τους .. ξερετε τους ενοχλω..."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ









Share on Facebook