"Εργάζομαι σε καποια εταιρεια η οποία , για κακη της τύχη, αποφασισε να συνεργαστεί με την hol για δυο συνδέσεις ίντερνετ, μια στο κενρικο της κατάστημα και μια στο υποκατάστημα της. οι αιτήσεις έγιναν το 2000, η σύνδεση του κεντρικού καταστηματος έγινε κανονικά και ερχόταν ο λογαριασμός τον οποίο πληρώναμε μέσω λογαριασμού στην τράπεζα για να ...
μην τον ξεχνάμε, στο υποκατάστημα η σύνδεση δεν έγινε ποτέ γιατί όπως είπε και ο τεχνικός, στην περιοχή εκείνη είχε πρόβλημα η hol και σαφώς δεν πήρα και λογαριασμό ΠΟΤΕ. Μας καλούνε τώρα μετά από σχεδόν ! τρία χρόνια και μας ενημερώνουν ότι υπάρχει μια οφειλεί της τάξεως των 361,00 ευρώ από λογαριασμούς που δεν έλαβα ποτέ και για σύνδεση που δεν έγινε ποτέ. Μάταια εδώ και τρεισ μήνες προσπαθώ να βγάλω ακρη και η απάντησή τους είναι ότι έπρεπε να κάνω αίτηση να μην συνδεθεί. Τελικά πλήρωσα για να βάλω μυαλό και τουσ στέλνω αίτηση διακοπής ΤΗΣ ΜΗ ΕΝΕΡΓΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ. Καλώ μετα από δυο μέρες να επαλυθεύσω ότι έγινε η διακοπή και μου απαντάνε οχι γιατί στην αίτηση ζητούσα "διακοπή" και όχι "πλήρης διακοπή". ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ για πόσο βλάκες μας περ! νάνε! θα περιμένω άλλες δύο μέρες και μετά θα κινηθώ δικαστικά, γιατί; ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΉ ΜΗ ΕΝΕΡΓΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ. ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΚΡΙΑ!"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook