Πέμπτη 15 Ιουλίου 2010

Ρ. Ρίγγα :«Mε ειδοποίησαν ότι η σειρά θα πάει Γενάρη.»


Είναι σεναριογράφος που κουβαλάει πολύ μεγάλες επιτυχίες στο ενεργητικό της. Μία από αυτές είναι και η μεγάλη επιτυχία του mega-λου καναλιού με πρωταγωνιστή τον Γ. Μπέζο "Ευτυχισμένοι μαζί".
Η κ. Ρ. Ρίγγα μιλάει..
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στο Tvnea, για τη νέα της σειρά.

----
Κ. Ρίγγα γειά σας. Εδώ και αρκετό καιρό ακούγεται έντονα, πως απο την ερχόμενη τηλεοπτικη σεζόν, θα δούμε μια νέα -δική σας σειρά με τίτλο ''Σπίτι μου σπιτάκι μου". Αληθέυει; Σε ποιό σταθμό θα τη βλέπουμε;

ΑΠ: «Μου ζήτησαν από τον τηλεοπτικό σταθμό ΑNT1 μια οικογενειακή σειρά και τους έκανα μια πρόταση που τους άρεσε. Σε δικό μου concept, με Ελληνικότατους ήρωες και καταστάσεις. Την ενέκριναν και αρχικά την προγραμμάτισαν για Οκτώβρη.»

Λέτε αρχικά. Δηλαδή επιβεβαιώνεται τις φήμες που θέλουν τη σειρά να βγαίνει στους δέκτες μας στο δεύτερο μισό της σεζόν; Γιατί δεν θα τη δούμε τελικα τον Οκτώβρη;

AΠ: «Mε ειδοποίησαν μετά ότι θα πάει Γενάρη. Δεν μπορώ να ξέρω γιατί. Είναι θέμα προγραμματισμού και φέτος ο προγραμματισμός των σταθμών έχει να κάνει με τη φοβερή οικονομία που καλούνται να κάνουν. Τι να πούμε και μεις, όπως φυσήξει ο άνεμος θα πορευτούμε.»

Πείτε μου λίγα λόγια για την υπόθεση της σειράς.

ΑΠ: «Η υπόθεση της σειράς είναι πολύ σημερινή. Μια οικογένεια, που αποτελέιται απο τον πατέρα, τη μητέρα και τα τρία παιδιά. Τα δύο από αυτά μάλιστα είναι παντρεμένα και έχουν δικά τους παιδιά. Η οικογένεια μαζεύεται ξανά μαζί, για να αντιμετωπίσει την οικονομική κρίση.»





Share on Facebook