Πέμπτη 22 Ιουλίου 2010

"MOJITO BAY ... ΑΠΛΑ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ"


"Πόσο θα είχα πληρώσει για ένα χυμό και μια βότκα, στο μαγαζί Mojito Bay, αν δεν είχα πάρει θάρρος διαβάζοντας όλα αυτά τα μηνύματα που σας στέλνουν καθημερινά τόσοι πολλοί άνθρωποι...

Παρασκευή 22:30 φτάνουμε στο εν λόγο...
μαγαζί. Ο περίβολος χώρος είναι μια τεράστια χωμάτινη αλάνα η οποία ήταν εντελώς άδεια. Με το που πλησιάσαμε πετάχτηκαν μπροστά μας οι παρκαδόροι μη αφήνοντας μας επιλογή του να παρκάρουμε κάπου αλλού.
Παρόλο που παλιοτερα είχα διαβάσει μια ανακοινωση τους η οποία έλεγε οτι δεν χρεώνουν είσοδο διαπίστωσα το αντίθετο...
Το μαγαζί έχει είσοδο, 15€ το άτομο Χ2 = 30€ και με το κάθε εισιτήριο 1 ποτό. Παραγγέλνουμε ένα χυμό amita γιατί φρέσκο δεν φτιάχνανε και μια βότκα. Μετά από καμιά ώρα το μαγαζί ήταν ακόμα άδειο, βαρεθήκαμε και αποφασίζουμε να φύγουμε.
Φωνάζουμε τη σερβιτόρα να της δώσουμε τα εισιτήρια μας. Και τι μας λέει… Α!!! δεν με ενημερώσατε όταν παραγγείλατε οτι είχατε εισητήρια και για αυτό πρέπει να πληρώσετε κανονικά δηλαδή 17€!!! Για μια amita και μια βότκα ήθελε να πληρώσουμε ακόμα 17€!!! Της είπαμε ότι δεν μας ενημέρωσε κανείς και οτι στο κάτω κάτω της γραφής ήταν υποχρέωσή της να μας ρωτήσει με το που πήρε την παραγγελία. Η απάντηση της κοπέλας σε όλα αυτά ήταν γιατί δεν κάθεστε λίγο ακόμα στο μπαρ να παραγγείλετε μ! ε τα εισιτήρια σας 2 ποτά και το κάνετε θέμα για 17€? Της είπα ότι δεν έχω σκοπό να κάνω κάτι τέτοιο και ότι το πιο απλό πράγμα είναι να ακυρώσει την απόδειξη. Στραβομουτσουνιάζει και μας αφήνει να την περιμένουμε για κανα 20’ μέχρι να μας πει ότι οκ την ακύρωσε. Πάμε να πάρουμε το αμάξι μας και με το που μας δίνουν τα κλειδιά μας ζητάνε 5€. Τους ρωτάω λοιπόν ότι με τόσο ακριβή είσοδο το πάρκιν δεν είναι παροχή του καταστήματος? (υπενθυμίζω ότι δεν ήταν δική μας επιλογή να τους αφήσουμε το αμάξι) Και μου απαντάνε πως όχι είναι ξεχωριστή εταιρία. Οκ λέω πολύ ωραία θέλω όμως απόδειξη… και μου λένε ότι αν θέλω απόδειξη πρέπει να μπω ξανά μέσα στο μαγαζί για να μου την κόψουνε. Πολύ ωραία λέω ξανά και πάω προς το μαγαζί. Εκεί τους ζητάω να μου δείξουν την πινακίδα όπου είναι υποχρεωμένοι από το νόμο να έχουν με τις χρεώσεις του παρκιν και η απάντηση τους ήταν η εξής: Αν δεν έχετε να πληρώσετε 5€ και θα σας λείψουνε, να μας το λέγατε από την αρχή δεν υπάρχει λόγος να κάνετε όλη αυτή την ιστορία….. Του απαντάω και εγώ ότι έχω δεν έχω, σίγουρα δεν τα έχω για πέταμα και ούτε του τα χρωστάω και σηκώθηκα και έφυγα Συνοψίζω – αν δεν είχα μιλήσει και απλά τους πλήρωνα όλο το βράδυ θα είχα πληρώσει 52€!!! Τα συμπεράσματα δικά σας………. Υ/Γ: την ώρα που φύγαμε το μαγαζί ήταν ακόμα σχεδόν άδειο… Τυχαίο? Δεν νομίζω "

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
---------------------------------------------------------------------------------
"φιλε ποσο χρονων εισαι που δεν ηξερες οτι σε οοοοοολα τα παρκινγκ πληρωνεις και δεν ειναι παροχη του μαγαζιου???σε πιο μπουζουκι η μεγαλο κλαμπ πηγες και δεν πληρωσες παρκινγκ στον ΧΩΡΟ ΤΟΥΣ??γιατι οταν λες οτι σου την πεσαν για το παρκινγκ δε πηρες το αυτοκινητακι σου να ψαξεις να παρκαρεις μονος σου κα;που πιο μακρια η απεναντι σε καποιο απο τα στενα αν εβρισκες???οσο αναφορα για το περιστατικο μεσ α στο μαγαζι αν και διατηρω τις απιφυλαξεις μου αν οντως συνεβη κατι τετοιο ειμαι μαζι σου οτι ειναι ξεφτυλες.οοοολα αυτα αν μου πεις οτι εισαÎ! ¹ ηλικιας εως 20-22 χρονων που σημαινει οτι μπορει να μην εισαι και πολυ εμπειρος τα παιρνω πισω και ζητω και συγνωμη αλλα αν εισαι μεγαλυτερος τοτε φιλε μου καλωσορισες στην πραγματικοτητα εκτος πληκτρολογιου.

και τελειωνωντας θελω να πω 2 λογακια για το τροκτικο αααααααααν το δημοσιευσουν οτι
οταν γινονται καταγγελιες για μαγαζια με ονομα κτλπ καλο ειναι να δημοσιευετε και τις αποψεις η των ιδιων η ανθρωπων του χωρου αν θελετε να λετε οτι ειστε δημοκρατες και οχι μονοπλευροι γιατι οπως φιλτραρετε τα δικα μας μηνυμα να φιλτραρετε και μια καταγγελια που μπορει να μη στεκει κιολλας"
ANAΓΝΩΣΤΗΣ






Share on Facebook