Πέμπτη 15 Ιουλίου 2010

"Σχετικά με πλαίσιο και Multirama"



"Διαβαζω αναρτησειs φιλων σχεδον καθημερινα για τα καταστηματα αυτα και οχι μονον. το προβλημα ειναι συνηθωs με την ποιοτητα των προιοντων μα ακομη περισσοτερο με την εγγυηση τουs ,φυσικα οχι βεβαια για ολα τα προιοντα. Τωρα βεβαια επειδη οι περισσοτεροι ειμαστε παθωντεs σε κατι, πρεπει κατα την ταπεινη...



μου γνωμη να κανουμε κατι! Το μεγαλο ερωτημα βεβαια ειναι τι ? Αυτο που πιστευω αποτο να γκρινιαζουμε που λεμε μετα.
, κλπ ,να πηγαινουμε ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΙ για το προιον που θελουμε να αγορασουμε, καθωs και για την τιμη του προιοντοs. Οσο αφορα τιs εγγυησειs θα πρεπει να ρωταμε τα ψιλα γραμματα που λεμε οχι οπωs συνηθωs γινεται να παρε αυτο πληρωσε ταμειο Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΣΑΚΚΟΥΛΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΕΙΑ ΣΑΣ και χαρα σαs!! Τωρα τι ειδουs εγγυηση ειναι μεσα στη σακκουλα??ΚΑΙ μιλαμε βεβαια για προιοντα πιο πολυ που κοστιζουν ε? πχ laptop- tv - dvd- εξωτερικοι σκληροι -κινητα και πολλα αλλα. τι γινεται αμα δεν δουλευει κατι ? το τρωμε στη μαπα ? ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ??? διοτι εδω εχουμε ακουσει απιστευτα πραματα ταλαιπωριαs .Διοτι φιλοι αναγνωστεs αυτο που τουs ενδιαφερει ειναι πουλα και μονο πουλα! Tωρα ποιο προιον κρυβει την φακα ? αυτο βρεs το ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ! σιγα μη σου πει οχι αυτο ΑΥΤΟ! τωρα καποιοι θα μου πειτε εσυ ρε φιλε μπορει να τα βρειs ολα!! ε φυσικα οχι! ΑΛΛΑ ΜΕΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ -ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΕ ΠΟΙΚΟΙΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΓΛΕΙΤΩΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΦΑΚΕΣ!!!!.. που διαφοροι κυριοι απο αυτουs μαs θελουν ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ! Πιστευω καπωs ετσι ρε παιδια κατι γλειτονουμε και οι καταγγελιεs φυσικα και αυτεs τη δουλεια τουs!.......ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΗ ΒΙΑΣΤΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΠΟΥ ΟΤΙ ΛΕΩ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΜΑΣ ΟΤΑΝ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΤΕΤΟΙΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΟΡΤΗΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΝΗΡΟΥΣ Η ΥΠΕΡΒΑΛΛΩ?...."

ANAΓΝΩΣΤΗΣ

-----------------------------------------------------------------------------------

"Εχω δουλεψει σε αντιστοιχη εταιρεια και θα σας πω πολυ απλα τι συμβαινει με αυτο το θεμα.Το πλαισιο,η ηλεκτρονικη και η καθε παρομοια εταιρεια ειναι απλα ο μεσαζων για προιοντα οπως samsung,sony κλπ.Το οτι το πουλαει καποιος δε σημαινει οτι ειναι υπευθηνος και για την εγγυηση του!Πολυ απλα αν ας πουμε το πλαισιο ηταν υπευθηνο για μια samsung τηλεοραση τοτε δε θα ελεγε Πλαισιο στην ταμπελα του αλλα samsung.Δεν παμε σε μια αντιπροσωπια μερσεντες αν εχουμε αμαξι φιατ ας πουμε! Πολλες απο τις εταιρειες αυτες γραφουν σε καθε προιον απο που καλυπτεται η εγγυηση που καμια φορα για καποιο διαστημα την καλυπτει ακομη και η ιδια εταιρια(συνηθως μια βδομαδα).Σαφως και οπως λεει ο αναγνωστης πρεπει να ψαχνουμε περισσοτερο το προιον που μας ενδιαφερει καθως πολλες φορες αλλαζουν.Πχ πριν 2 χρονια αν σου χαλουσε ενα laptop sony πηγαινε για service στο Βελγιο.Η καθε εταιρεια σαφως και θα κοιταξει το συμφερον της και δε θα δωσει μηχανημα απο το στοκ της εφοσον δεν εχει λαβει αντικατασταση απο την αντιπροσωπεια.Οχι βεβαια οτι λειτουργουν αψογα σε καθε τομεα ολες αυτες οι εταιρειες αλλα το θεμα των εγγυησεων ειναι πολυ απλο.Υπαρχει κομσος πολυς που ψωνιζει απο το ιντερνετ πλεον.Δε μπορει να υπαρχει η χαζη λογικη του οτι απο κει το πηρα εκει θα παω να μου το φτιαξουν.Πηρες sony,canon,samsung,lg κτλ??? Το καθε πλαισιο θα σε καλυψει αν η αντιπροσωπεια του εχει δωσει αυτο το δικαιωμα.Φιλικα ενας."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Share on Facebook