"Είχα την ατυχία να προσπαθήσω να αγοράσω, μεταξύ άλλων, έναν μαυρόασπρο εκτυπωτή Laser στο κατάστημα MULTIRAMA Καλαμάτας.
Η μόνη ερώτηση που είχα, αφορούσε το πόσες περίπου σελίδες ...
καλύπτει το προεγκατεστημένο τόνερ του εκτυπωτή (είναι γνωστό πως δεν είναι πλήρως γεμάτα αυτά τα τόνερ) καθώς και το κόστος και τις σελίδες που καλύπτει ένα καινούριο τόνερ.
Εκεί άρχισε το θέατρο του παραλόγου.
Στην αρχή προσήλθε μία νεαρή υπάλληλος η οποία φορούσε μία μπλούζα που έγραφε PC EXPERT. Προφανώς είναι εσωτερικό ανέκδοτο της εταιρείας να δίνουν την μπλούζα σε άσχετους.
Η συγκεκριμένη υπάλληλος απεφάνθη με ύφος καρδιναλίων ότι καλύπτονται 20 σελίδες!!!
Όταν της είπαμε ότι είναι αδύνατον και θα έπρεπε να ξέρει καλύτερα, απλά είπε πως πάει να ρωτήσει και εξαφανίστηκε.
Μετά από λεπτά ένας ιδιαίτερα ευγενής υπάλληλος, ο οποίος αφού του παραπονέθηκα πως δεν βρίσκεται κανείς να με εξυπηρετήσει και αφού μου εξήγησε πως δεν είναι ο τομέας του, προσπάθησε κάνοντας αυτό πουείχα ήδη κάνει - δηλαδή να ελέγξει την συσκευασία του εκτυπωτή - να δώσει κάποι απάντηση, πλην όμως μάταια.
Μας στέλνει σε 3ο υπάλληλο με τη σύσταση να ψάξει στο computer για την απάντηση.
Εν συντομία γιατί κατάντησε ήδη κουραστικό, ο 3ος υπάλληλος μας στέλνει τελικά στον "Ειδικό" για τους εκτυπωτές. Φοβάμαι ότι είναι άλλο ένα ανέκδοτο του συγκεκριμένου καταστήματος.
Ο "ειδικός" απάντησε πως δεν μπορεί να απαντήσει γιατί εξαρτάται από το τί τυπώνεις !!!!
Όταν του απάντησα ότι απλά θέλω μια προσέγγιση αυτού που η ίδια εταιρεία δίνει. Απάντησε ότι δεν ξέρει.
Οι τόνοι αυξήθηκαν λίγο σε ένταση πια και καταλήξαμε ο "ειδικός" υπάλληλος με εριστικό ύφος να μας πεί:
"Πηγαίνετε σε άλλο μαγαζί που ξέρουν"
Αναρωτιέμαι εάν στο άμεσο μέλλον το υποκατάστημα απολύσει κόσμο ή κλείσει, θα φταίει η κρίση, θα φταίει ότι όλοι θα κάνουν αυτό που έκανα εγώ μόλις τώρα (μπήκα στο διαδίκτυο, πήρα τις πληροφορίες που χρειαζόμουν και το παρήγγειλλα on-line), ή θα φταίνε οι ίδιοι αυτοί που θα μείνουν άνεργοι;
Ευχαριστώ για την φιλοξενία"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook