Παρασκευή 2 Ιουλίου 2010

Απάντηση από τα MytilanaVillage σε αναγνώστη



"Αξιότιμοι Κύριοι,
Με αφορμή ανάρτηση στην ιστοσελίδα σας ,με ημερομηνία 02 Ιουλίου 2010 ,υπό τον τίτλο « Δεν εφαρμόζεται σωστά το πρόγραμμα Κοινωνικού...
Τουρισμού » και για την πληρέστερη ενημέρωση σας ,σας αποστέλλουμε την σχετική απαντητική επιστολή με πλήρη περιγραφή των πραγματικών γεγονότων και όχι αυτών που βασίζονται σε ανακρίβειες, ψεύδη και επιλεκτικές παραλείψεις έχοντας απώτερο σκοπό την δυσφήμηση του ξενοδοχείου Mytilana Village.
1. Τα αναφερόμενα σχετικά με την τηλεφωνική επιβεβαίωση για την ύπαρξη συγκοινωνίας κάθε μισή ώρα δεν ευσταθεί διότι δεν είναι δυνατόν να έχουμε επιβεβαιώσει κάτι που δεν υφίσταται .Δρομολόγια του ΚΤΕΛ εκτελούνται όχι κάθε μισή ώρα αλλά περίπου κάθε μια ώρα από τα διάφορα χωριά προς την πόλη.
2. Σύμφωνα με την σύμβαση που ισχύει μεταξύ του ξενοδοχείου μας και του Οργανισμού Εργατικής Εστίας ( ‘Αρθρο 18) το δείπνο περιλαμβάνει : α) Κουβέρ β) Ζυμαρικά ή πιλάφι με κιμά και παρμεζάνα ή τυρόπιτα ή γεμιστά ή μουσακά.
γ)Κρέας ή ψάρι ή πουλερικά γαρνιρισμένα δ)Σαλάτα εποχής ε) Φρούτο ή γλυκό ή παγωτό
Όλα τα παραπάνω συμπεριλαμβάνονταν καθημερινώς εναλλάξ στο menu κάτι που
μπορεί να επιβεβαιωθεί από τους υπόλοιπους πελάτες του ξενοδοχείου.
Το δε πρωϊνό προσφέρεται τους Κοινωνικούς Τουρίστες σε πλούσιο μπουφέ και δεν έχει καμία αντιστοιχία με το λιτό πρωϊνό που παρέχει η Εργατική Εστία.
3. Σε ότι αφορά την καταγγελία σχετικά με τον ραγισμένο νιπτήρα περιμένοντας είδη ανταλλακτικό για την άμεση αντικατάστασή του η φερόμενη ως πρίζα ήταν πρίζα τηλεφώνου και όχι ρεύματος πράγμα που θα έθετε σε κίνδυνο την ασφάλεια των πελατών μας .
4. Σχετικά με την αναφορά της κυρίας για την παραλία σας γνωρίζουμε ο Κόλπος στον οποίο βρίσκεται το ξενοδοχείο μας διαθέτει γαλάζια σημαία.
5. Το προσωπικό του ξενοδοχείου είναι πάντα επαρκή και αυτό αποδεικνύεται από τις έγγραφες εντυπώσεις των υπολοίπων πελατών.
6. Αναφορικά με το γεγονός της 28.06.10 ένας πελάτης του ξενοδοχείου προσπάθησε να δημιουργήσει λεκτικό επεισόδιο για μεταξύ τους διαφωνία και στην συνέχεια να χειροδικήσει,το προσωπικό και η διεύθυνση επενέβησαν έτσι ώστε να θεωρηθεί το περιστατικό λήξαν.
Κατόπιν αυτών η όλη καταγγελία μόνο σαν συκοφαντική μπορεί να αντιμετωπιστεί καθώς είναι η μόνη στα 15 έτη λειτουργίας του Mytilana Village με την παρούσα διεύθυνση ."

MytilanaVillage
Hotel Manager



Share on Facebook