"Στις 16 ώρα και 53 λεπτά κατέβηκα στην πλατφόρμα και περιμένω το τρένο για Πειραιά. Καταφθάνει συρμός με τερματισμό ... Θησείο. Στα 50 και χρόνια που θυμάμαι το τρένο ποτέ δεν τερμάτιζε Θησείο. Εκεί η κυρία της ασφάλειας σταθμού μας ενημέρωσε ότι και εκείνη ήταν απροετοίμαστη, της είχαν αναφέρει τον περίεργο τερματισμό πριν απο ελάχιστα λεπτά. Κάποτε ήλθε άλλος συρμός που σε κάθε στάθμό περίμενε 2-3 λεπτα πρωτού ξεκινήσει. Τελικά το τρένο έφθασε 17 ώρα και 30 λεπτά στον Πειραιά.
Χρειαστηκαν τελικά 37 λεπτά για μία διαδρομή που εδώ και 50 χρόνια χρειαζόντουσαν 20 με 25 λεπτά.
Και στις 02.07.2010 για την ίδια διαδρομή ( 14 ώρα και 17 λεπτά απο Ομόνοια ) χρειάστηκαν πάνω απο 35 λεπτά
Στο σταθμαρχείο Πειραιά που ρώτησα μου είπαν ότι όλα αυτά οφείλονται σε φρακαρίσματα της γραμμής λόγω έργων και τον επακόλουθο αποσυντονισμό. Πώς τώρα η αδρανοποίηση ελάχιστων εκατοντάδων μέτρων γραμμής στη μία διεύθυνση στην περιοχή Καλλιθέας τάχα δημιουργεί τέτοιες καθυστερήσεις για μένα είναι γρίφος. Επίσης μου είπαν ότι στα πρόσφατα ανακατασκευασμένα αποκόμματα διαδρομών Ομόνοιας- Πειραιά έχει επιβληθεί όριο ταχύτητας 40 χλμ την ώρα απο 60 που ήταν. Ο λόγος ; Στα ανακατασκευασμένα αποκόμματα δημιουργείται υπερβολικός θόρυβος σε ταχύτητες άνω των 40 χλμ. την ώρα και πρέπει να προστατευθεί η υγεία των περιοίκων.
Τα σχόλια δικά σας.
Φιλικά
Υ.Γ. Για όσους όμως δεν έχουν ρολόι οι ΗΣΑΠ προέβλεψαν και έβαλαν ψηφιακό μέσα στο τρένο που πάει ακριβώς 20 λεπτά πίσω. Συνεπώς ούτε γάτα ούτε ζημιά . Στον χωροχρόνο των ΗΣΑΠ φθάνεις πάντα 20 λεπτά νωρίτερα απο τους άλλους με δικά τους ρολόγια. Είδες μαθηματικές διάνοιες στους ΗΣΑΠ ; Επιτέλους μία πανέξυπνη πρακτική εφαρμογή της θεωρίας της σχετικότητας στην συντόμευση των δρομολογίων απο τους ΗΣΑΠ. Βραβεύστε τους !"
ANAΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook