Πέμπτη 8 Ιουλίου 2010

"Καταγγελία για ON Telecoms Α.Ε."


Αξιότιμοι κύριοι,
Ο λόγος που προβαίνω στην εν λόγω γραπτή καταγγελία είναι η μεγάλη ταλαιπωρία που έχω υποστεί για την ανήκουστη και δικτατορική συμπεριφορά της εταιρία ON Telecoms Α.Ε.

Συγκεκριμένα:..

Ενώ είμαι πελάτης τις εν λόγο εταιρίας εδώ και μήνες , αναγκάστηκα να πληρώσω δικό μου τεχνικό για να κάνει την σύνδεση , αφού μέχρι και σήμερα δεν έχουν έρθει να κάνουν την σύνδεση του «ορίου» που ειχε αφησει ο ο.τ.ε.

Δεύτερον την 26/02/2010 είχα κάνει αναφορά για πρόβλημα στο ιντερνετ και στο τηλέφωνο που δεν λύθηκε ποτέ , παρά τις πολλές αλλαγές που έκανα από μόνος (σε εξοπλισμό, καλωδίωση, φίλτρα, τηλεφωνικές συσκευές.

Και τρίτoν και βασικότερο γιατί χθες 7 Ιουλίου 2010 περίπου 5 ωρα το πρωί με ανήκουστο και αντιδημοκρατικό λόγο , χωρίς καμία προειδοποίηση από τον προηγούμενο λογαριασμό, μου έκανε φραγή του ιντερνετ και του σταθερού τηλεφώνου ενώ ο λογαριασμός ΕΙΝΑΙ να λήξη στις 14/07 !!!! για 65,62¤

Το ιντερνετ αποτελεί βασικό εργαλείο για την δουλεία μου μια και είμαι ο μόνος διαχειριστής τις ιστοσελίδας xariseto.gr , γιΆαυτο θα αναγκαστώ να προβώ δικαστικά , προς την εν λόγο εταιρία, μιας και πλέων δεν μπορώ να ελενξω εγγραφές , να κάνω παραγγελιές για αποστολές μέσω κουριερ , πιστοποιήσεις μελών και πολλά άλλα.

Για τους λογούς αυτούς διαμαρτύρομαι:
Α) Για την ταλαιπωρία που έχω υποστεί όλους αυτούς τους μήνες
Β) Για την παράνομη διακοπή χωρίς ενημέρωση, πριν λήξη ο λογαριασμός

Και τέλος
Γ) Για την μεγάλη ζημία που μου κάνουν μιας και καθημερινά χρειάζομαι πάνω από 12 ώρες για αυτές τις δουλείες που κάνω μέσω ιντερνετ.

Απαιτώ :
Την άμεση ενεργοποίηση των υπηρεσιών από την ON TELECOM , σε αντίθετη περίπτωση

1.Θα κινηθώ νομικά

2.Θα σταματήσω την υπηρεσία ,

3.ΔΕΝ θα πληρώσω την «ποινή διακοπής»

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ (Τα στοιχεία του αναγνώστη μας έχουν σταλεί)



Share on Facebook