Δευτέρα 5 Ιουλίου 2010

"Συμπεριφορά υπαλλήλου OteShop"


Τι να πω? Τα έχω χαμένα. Αντιμετώπισα σε Oteshop στην οδό Έλληνος Στρατιώτη την συμπεριφορά εργαζομένου που σε κάνει να θέλεις να μπεις πίσω από το γκισέ πληρωμών και να τον κάνεις μαύρο στο ξύλο.
Πάω να πληρώσω τον λογαριασμό μίας υπηρεσίας που ούτως ή άλλος υπολειτουργεί και μου...
προκαλεί καθημερινά πονοκέφαλο ( COSMOTE AT HOME ) αφού μέχρι να βγάλεις γραμμή έχεις κάνει 12 τάματα στον Άγιο Κοσμοτέ. Που θα πάει όμως; 3 μήνες έμειναν.
Εκεί λοιπόν ο ΚΥΡΙΟΣ ταμίας απασχολημένος μιλώντας στο κινητό του για προσωπικά θέματα παίρνει τον λογαριασμό μου και τον εξοφλεί. 30 ευρώ μου λέει, του απαντάω ότι το προηγούμενο υπόλοιπο είναι πληρωμένο και ότι πρέπει να του δώσω μόνον 15 ευρώ.
Εκείνη την στιγμή κλείνει το κινητό του, σηκώνει το κεφάλι και του γυρίζει το μάτι.
“Και γιατί δεν μου είπες από την αρχή. Και τώρα εγώ πρέπει να κάνω ακύρωση. Και που πετάς τον λογαριασμό και πρέπει να μυρίσω εγώ τα νύχια μου...”
Τρελάθηκα, έμεινα άφωνος. Πάγωσα και το μόνο που του είπα (ευγενικά πάντα) ήταν πως έχω μάθει να μη διακόπτω τον άλλον όταν μιλάει στο τηλέφωνο.
Εκνευρισμένος και καταϊδρωμένος από την κούραση έκανε την ακύρωση και μου πέταξε την απόδειξη στη μούρη...έτσι όπως μου άξιζε."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ




Share on Facebook