Παρασκευή 16 Ιουλίου 2010

"Καταγγελία για το Rayo Del Sol στο Πάνορμο Μυκόνου"


"Ειδα χθες μια καταγγελία για εστιατοριο που δίνει στους πελάτες χαρτάκι "λογαριασμού" αντί για νόμιμες αποδείξεις και θέλω να αφηγηθώ την εμπειρία μου που είναι ακόμα χειρότερη...



Σε ένα τριήμερο στη Μύκονο πήγαμε για μπάνιο στον Πανορμο και καθησαμε στην παραλία σε χώρο του beach bar "Rayo del Sol". Την πρώτη φορά παραγγείλαμε καφέδες, μας τους έφεραν χωρίς απόδειξη, αλλά επειδή ήταν μικρό το ποσό, δεν τους ζητήσαμε κι εμείς. Αργότερα παραγγείλαμε και κάποια φαγώσιμα, χυμούς κλπ. που έκαναν 24 Ευρώ σύνολο. Πάλι δεν ασχολήθηκαν να μας φέρουν καμμία απόδειξη.
Οταν λοιπόν ήρθε η ώρα να πληρωθεί ο σερβιτόρος για να φύγουμε, του λέω δίνοντάς του τα χρήματα. "Θα μου φέρετε και την απόδειξη?" (πιο συγκεκριμένα και καθαρά δεν γινόταν να το πω, νομίζω?). Επιστρέφει ο εν λόγω κύριος μετά απο κανένα 5λεπτο με ένα χαρτί, το οποίο βάζω στο πορτοφόλι μου και φεύγω. Μόνο που επιστρέφοντας στην Αθήνα διαπιστώνω πως το χαρτάκι ήταν "Λογαριασμός" και οχι νόμιμη απόδειξη, δηλαδή δεν έχει καμια ισχύ για την εφορία.

Και δεν είναι οτι δεν κατάλαβε ή δεν του ζήτησα και μου έφερε αυτό! Μιλάμε για καθαρή απατεωνιά και κουτοπονηριά, αφού δεν μου έφερε κανένα απολύτως χαρτί απο μόνος του και όταν του ζήτησα συγκεκριμένα απόδειξη μου έφερε αυτό το άχρηστο χαρτί!

Εννοείται πως το χαρτί το έχω κρατήσει. Ακούτε κύριοι του ΣΔΟΕ?"

ANAΓΝΩΣΤΗΣ

----------------------------------------------------------------------------------

"Προς ενημέρωση του καταναλωτή που έκανε την καταγγελία για το συγκεκριμένο κατάστημα θα ήθελα να τον ενημερώσω ώστε να μην κάνει λανθασμένες σκέψεις.

Οι υπάλληλοι του καταστήματος λειτουργούν με τα αυτόματα pda και όχι με τα μπλοκάκια, όταν δίνεις μια παραγγελια με το pda τότε στον ειδικό εκτυπωτή εκτυπώνονται 2 χαρτάκια, 1 είναι το δελτίο παραγγελίας που δίδεται είτε στον μπουφετζή είτε στην κουζίνα (ανάλογα με το τι αφορά η παραγγελια) και το δεύτερο είναι η απόδειξη πώλησης. Θέλει δε θέλει εκδίδονται και τα 2 χαρτάκια αυτόματα. Η απόδειξη δεν μοιάζει με τις συνηθισμένες αποδείξεις που έχουμε συνηθίσει από τις ταμειακές μηχανές, είναι μεγαλύτερο το χαρτί και γραφει αναλυτικά την επωνυμία, το είδος, την τιμή, την ώρα, τον σερβιτόρο και άλλες πληροφορίες σχετικές με την παραγγελια. Αν δείτε κάτω κάτω στο χαρτάκι σας θα διαπιστώσετε έναν συριακό αριθμό, είναι έγκυρος και μπορείτε να τον χρησιμοποιήσετε κανονικά ως απόδειξη για την εφορία.

Επίσης το κατάστημα είναι υποχρεωμένο να εκδίδει αποδείξεις, όχι όμως να τις πηγαίνει στον πελάτη... όλες οι αποδείξεις είναι στο ταμείο κανονικά. Αν δείτε την ώρα που εκδόθηκε η απόδειξη σας θα δείτε πως είναι η ίδια ώρα και το ίδιο λεπτό που κάνατε την παραγγελια και όχι όταν εσείς την ζητήσατε.

Μιλάμε για ένα μαγαζί που εξυπηρετεί καθημερινά περίπου 800 παρέες μονο στην παραλια και πολλές πολλές άλλες στο εστιατόριο του. Οποιος έχει δουλέψει σερβιτόρος σε παρόμοια μαγαζιά θα σας διαβεβαιώσει πως την ώρα που έχει αυξημένη κίνηση το μαγαζί δεν προλαβαίνεις να σταματήσεις στον υπεύθυνο που είναι στο ταμείο και να πάρεις την απόδειξη. Εκεί τρέχεις και δεν φτάνεις. Οι αποδείξεις όμως κόβονται, κόβονται ακόμα και όταν για κάποιους τεχνικούς λόγους οι υπάλληλοι δεν έχουν το pda τους αλλα απλά μπλόκ... όταν πάνε να δώσουν την παραγγελια την περνάνε από το σύστημα και κόβονται πάλι τα 2 χαρτιά που εξήγησα πιο πριν.

Το ότι το χαρτί που έχετε στα χερια σας δεν μοιάζει με αυτά των ταμειακών μηχανών δεν σημαίνει πως δεν είναι νόμιμη.

Βεβαια δεν μπορούμε να αποκλείσουμε τον ανθρώπινο παράγοντα, μπορεί και ο υπάλληλος να έκανε λάθος, το δελτίο παραγγελίας με την απόδειξη μοιάζουν αρκετά και πάνω στον χαμό μπορεί να το μπέρδεψε. Μπορούσατε να είχατε δει εκείνη την ώρα το χαρτί που σας δόθηκε και να μιλήσετε με τον υπάλληλο. Σίγουρα θα βοηθούσε ώστε να λυθεί η κάθε σας απορία. Ας μην πιστεύουμε πως όλοι θέλουν να μας κλέψουν και ας μην είμαστε προκατειλημμένοι. Υπάρχουν και τα λάθη που δεν είναι εσκεμμένα! Όσο υπάρχουν άνθρωποι θα υπάρχουν και λάθη. Αυτό δεν μπορούμε να το αλλάξουμε και θα γίνετε πάντα. Όταν όμως οι άνθρωποι έχουν την διάθεση να διορθώσουν τα λάθη τους τότε δεν πρέπει να τους καταλογίζουμε δόλο."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Share on Facebook