Παρασκευή 2 Ιουλίου 2010

"Αδιαφορία Reugeot"


"Eιμαι κατοχος αυτοκινητου μαρκας peugeot αποφασισα μετα απο 3 χρονια να αποκτησω ενα πιο επαγγελματικο αυτοκινητο λογο της φυσεως της δουλειας μου. Αποφασισα λοιπον να επισκεφτω...



ταιριαζει στις απαιτήσεις μου και ρωτησα για την τιμη του.
ανεφερα οτι θα εδινα το αυτοκινητο (το παλιο peugeot) μου για ανταλαγη (αν βεβεα) την δεχονταν και να μου ελεγαν την προσφορα για το νεο οχημα που ηθελα να αποκτησω.
Μεχρι εκει ολα καλα η απαντηση του πωλητη ηταν η αναμενομενη ..''θα μιλησω με τον ιδιοκτητη της αντιπροσωπιας και θα σας ενημερωσω''.
Ετσι και εκανα...περιμενα ...περιμενα περασε μια εβδομαδα και σημερα(02/07/2010) πηγα και παλι στην αντιπροσωπεια (εχουν προηγηθεί και αλλη μια επισκεψη και δυο τηλεφωνηματα).
για να ενημερωθω αν ο πωλητης εχει κανει γνωστη την διαθεση να αγορασω το εν λογο οχημα και με διαβεβαίωσε οτι την εχει κανει γνωστη στον υπευθυνο.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ!!!!!!!!!!!!!
Φυσικα μετα απο ολη αυτη την ταλαιπωρια αποφασισα πως δεν προκειται να κανω την αγορα αυτη λογο της αδιαφορια των υπευθυνων της εν λογω αντιπροσωπιας.
θα ηθελα να ρωτησω του υπεθυνους της lion hellas Α.Ε
Πραγματικα τοσα πολλα κερδη εχετε που διωχνετε τους πελατες που ερχονται σε εσας?

Εαν δεν θελετε πελατες ποιος ο λογος να υπαρχουν οι αντιπροσωπιες?

το χρονικο διαστημα της μια εβδομαδας ειναι λογικος χρονος αναμονης?

Αν σας θυμιζει η καθυστερηση κατασταση δημοσιου τομεα?

Μπορειτε να πείσετε καποιον πελατη που τον απομακρυνετε με την αδιαφορια σας να σας εμπιστευτει?

Και ισως θα επρεπε η γραμμη επιθεωρητων που εχετε να δεχετε τηλεφωνηματα και απογευματινες ωρες!!"

ANAΓΝΩΣΤΗΣ

Share on Facebook