Πέμπτη 8 Ιουλίου 2010

"Tι γίνεται στο Μπραχάμι;"


"Ένας συνάδελφος έγραψε για το χάλι που επικρατεί στον Δήμο Αγίου Δημητρίου στο Μπραχάμι και για την αλητεία που κάνουν οι έχοντες την εξουσία αφού δεν πληρώνουν τους εργαζόμενους της δημοτικής επιχείρησης...



Είμαι κι’ εγω ακόμη ένας απο εκείνους που έχουν το πρόβλημα γιατί όπως και οι άλλοι συνάδελφοι έτσι κι’ εγω δεν έχω πληρωθεί τέσσερις μήνες απο τη δημοτική επιχείρηση του δήμου.

Τηλέφωνα πέρνουμε αλλά κανένας δεν απαντά κι’ όταν απαντούν ποτέ μα ποτέ δεν ξέρουν πότε θα πληρωθούμε.

Βρίσκομαι σε απόγνωση, τέσσερις μήνες χωρίς τον μισθό μου, αναγκάζομαι να δανείζομαι απο τον πατέρα μου και τη μητέρα μου, συνταξιούχοι και οι δυο με προβλήματα υγείας.

Ψάξτε την υπόθεση και θα δείτε οτι κάτι βρωμάει, τα χρήματα των εργαζόμενων στην δημοτική επιχείρηση θα έχουν φάει και όλοι εμείς οι εργαζόμενοι έχουμε πολλά προβλήματα.

Κοντεύουν να μας βγάλουν απο το σπίτι αφού το ενοίκιο με τι χρήματα να το πληρώσω; , το γάλα του παιδιού μου το κοιτάζουμε να τελειώνει και προσπαθώ να βρω χρήματα για να έχει πάννες και γάλα, για εμάς ας μην μείνει τίποτα.

Σας παρακαλώ κάντε κάτι, ΔΗΜΑΡΧΕ πάρε επιτέλους θέση και βγάλε απο τις θέσεις που έχεις δώσει εκείνη την κυρά που μόνο ψέμματα ξέρει να λεει."

Αναγνωστης-εργαζόμενος στη δημοτική επιχείρηση του Δήμου Αγίου Δημητρίου

Share on Facebook