Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

"Για το Σωκράτη και το troktiko"


"Διαβάζω πολύ καιρό το τροκτικό και πραγματικά πλέον ενημερώνομαι μέσα από αυτό. Τόσο καιρό δεν ήξερα ούτε που άνηκε αλλά και για να είμαι ειλικρινής, δεν ήξερα ούτε ποιος είναι ο Σωκράτης. Τον έμαθα με άσχημο τρόπο. Για την ακρίβεια ξύπνησα από τον ήχο των πυροβολισμών καθ ότι μένω και εγώ Ηλιούπολη. Λίγο μετά από την τηλεόραση πληροφορήθηκα τι έγινε και αμέσως ένιωσα σαν να έχασα δικό μου άνθρωπο. Πάντα ήθελα να γίνω δημοσιογράφος αν και τελικά ακολούθησα άλλο δρόμο και πάντα ...
διαβάζοντας τροκτικό θαύμαζα και ζήλευα τον εμπνευστή του και τους ανθρώπους που εργάζονται σε αυτό. έτσι λοιπόν αμέσως ένιωσα πως έχασα ένα φίλο που προσπαθεί και μάχεται για ένα καλύτερο αύριο, για ένα καλύτερο σήμερα. Ομάδα του τροκτικού συνεχίστε και αν κάπου μπορώ να προσφέρω βοήθεια (ασχολούμαι με γραφιστικές εφαρμογές) θα ήταν τιμή μου.
Σωκράτη, είμαι σίγουρη πως εκέι ψηλά τα πράγματα είναι καλύτερα από τη σαπίλα εδώ κάτω. Παρακάλεσε Τον Θεό να δώσει δύναμη και κουράγιο στην οικογένειά σου.
Ας είναι ελαφρύ το χώμα που σε σκεπάζει"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ





Share on Facebook