Παρασκευή 2 Ιουλίου 2010

"Aναφορικά με Vodafone"


"Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου προσπαθώντας τις τελευταίες 2 εβδομάδες να κάνω νέα συνδεση με την εταιρεία VODAFONE
Ολα ξεκίνησαν όταν επισκέφθηκα κατάστημα σε νησί όπου και βρίσκομαι. Η αντιμετώπιση στην αρχή εξαιρετική. Στην πορεία όμως αποδείχθηκε το αντίθετο στην πορεία
Στην αρχή η αίτηση...
μου απορρίφθηκε γιατί δεν υπήρχε κάποιο πιστοποιητικό κατοικίας (λογικό) και μου ζητάνε χρηματική εγγύηση 150ευρώ. Επικοινωνόντας με το αντίστοιχο τμήμα στην Αθήνα και συγκεκριμένα με την κυρία Τ.... , της αναφέρω πως πλέον έχω συμβόλαιο της ΔΕΗ στο όνομα μου και μου προτείνει να το προσκομίσω λέγοντας μου πως είναι στην ευχέρεια του καταστήματος αν θα το δεχθεί. Έτσι και έκανα.. πήγα το συμβόλαιο στο κατάστημα και η απάντηση μου μετά από δικό μου τηλεφώνημα την επόμενη ημέρα (οπως και την πρώτη φορά) ήτανε πως η χρηματική εγγύηση παραμένει.. Επικοινωνώ ξανα με το 5ψήφιο νούμερο τους και κάνωντας μια αίτηση με τον κύριο Μ... αιτούμαι να μάθω για πιο λογο υπάρχει η χρηματική εγγύηση..Μετα από 3 ημέρες και ενώ δε με κάλεσε κανενας από την εταιρεία.. καλώ ξανά εγώ και μιλάω με την κυρία Μ.... της αναφέρω το ιστορικό και μου αναφέρει με εκπληξη πως το καταστημα δεν εστειλε ποτε το συμβολαιο στα κεντρικα τους καταστήματα.. Την επόμενη ημέρα με κάλεσε η κυρία Κ... και μ ενημέρωσε πως με κάλεσε σ ένα κινητό που δεν είναι δικό μου.. (εγώ τους είχα αφήσει μόνο σταθερό) και μου είπε πως το πρόγραμμα που επέλεξα είναι η αιτία που ζητείται η χρηματική εγγύηση..και αν κατεβάσω πρόγραμμα δε θα χρειαστεί και πως είναι σιγουρο αυτό που μου λεει μιας και αυτή ειναι στο αρμόδιο τμήμα που ελεγχει τους συνδρομητές και τα σχετικά.. κάτι το οποίο και έκανα ξανά..με κάλεσε ο κύριος Ν.... συζητήσαμε και μου πρότεινε ενα προγραμμα όπου δεν απαιτείται η εγγύηση.. Τελος.. με καλεί σήμερα η κυρία Ρ..... και μ ενημερώνει πως η χρηματική εγγύηση παραμένει..και ο λόγος είναι κάτι στο ΑΦΜ..
Απο τον έναν στον άλλον... και αποτελεσμα δε βγήκε.. παρα μόνο έχασα χρόνο από τις 15 Ιουνίου με την εν λόγω εταιρεία.. Και την επέλεξα γιατί αρκετοι γνωστοί μου έχουν αυτή την εταιρεία και ήθελα να μιλάω δωρεαν μαζί τους
Εν μέσω οικονομικής κρίσης ζητάνε 150ευρώ από τους πελάτες τους.. με 10 πελάτες τη μέρα έχουμε 1500ευρώ.. 2 μισθοί υπαλλήλων τους.. Τυχαίο?? Δε νομίζω...

Αν καποιος από την εταιρεία το διαβάσει και πιστευει πως είναι ασάφειες.. έχω στη διάθεση μου όλα τα ονόματα και τα τηλέφωνα των υπαλλήλων που μίλησα... μπορεί να επικοινωνήσει να τον ενημερώσω... (Λεμε τώρα!!! )"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ





Share on Facebook