"Στους δύο τελευταίους λογαριασμούς κινητής τηλεφωνίας από Vodafone διαπίστωσα μια αδικαιολόγητη αύξηση στους λογαριασμούς μου.
Το πακέτο που έχω ως συνδρομητής είναι το VF 100 SMS 150 το οποίο περιλαμβάνει 100 ώρες δωρεάν ομιλίας και 150 δωρεάν sms το μήνα...
Ο λογαριασμός μου από 39,85 ευρώ το μήνα ανήλθε το Μάιο στα 63,11 ευρώ και τον Ιούνιο στα 95,71 ευρώ.
Επικοινώνησα μαζί τους (Vodafone) στο 13830 και μου ανέφεραν ότι η χρέωση γίνεται από τον πενταψήφιο 54445 το οποίο ανήκει στην εταιρία telebox. H εταιρία αυτή στέλνει αυτόματα μηνύματα ( 20 – 30 συνεχόμενα ανά δευτερόλεπτο με χρέωση 2, 10 ευρώ το ένα). Τους τελευταίους μήνες δεχόμουν από το εν λόγω 5ψήφιο αλλεπάλληλα μηνύματα για να πάρω μέρος σε κλήρωση αυτοκινήτου Mercedes κάτι που ουδέποτε έκανα και όλα αυτά τα μηνύματα χρεώνονταν.
Ζήτησα από την Vodafone την άμεση ολική φραγή του τηλεφώνου μου και στη συνέχεια μου υπέδειξαν τα επικοινωνήσω με την Telebox είτε στο 210 6069592 είτε στέλνοντας e-mail στο support@telebox.gr και να ζητήσω να σταματήσουν την αποστολή χρεωστικών μηνυμάτων. Με διαβεβαίωσαν ότι το ίδιο θα έκανε και η Vodafone. Για πίστωση του λογαριασμού μου όσον αφορά τις χωρίς τη συναίνεση μου χρεώσεις μου ανέφεραν ότι αυτό είναι αδύνατο. Η πληρωμή γινόταν αυτόματα με πάγια εντολή στη Marfin.
Η Vodafone όχι μόνο γνωρίζει ‘τις υπηρεσίες’ της Telebox αλλά ίσως και να συνεργάζεται μαζί της και να εισπράττει ποσοστά από τις παράνομες αυτές χρεώσεις.
Αριθμ. Τηλεφώνου χχχχχχχχχχ
Λογαριασμοί χρέωσης ΧΧΧΧΧΧΧΧ & ΧΧΧΧΧΧΧΧ
Όνομα ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
Προτίθεμαι να συμβάλω οικονομικά σε δικαστικά έξοδα μαζί με άλλους που έχουν το ίδιο πρόβλημα, εφόσον ο ΙΝΚΑ μου τo υποδείξει."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook