"H vodafone συνεχίζει τις απροειδοποίητες απάτες της. Σε συνθήκες που όλοι (και η ίδαι πρώτη) μειώνουν το κόστος χρήσης των (καρτο)κινητών απεφάσισε και διέταξε εδώκαι ένα μήνα περίπου ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ Ή ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ πως:...
Ο ελάχιστος χρόνος χρέωσης κλήσεων και βιντεο-κλήσεων προς εθνικούς προορισμούς είναι τα 45"
στα ψιλά γράμμα του τιμοκατάλογου της καροτκινητής CU για ιδιώτες στην ιστοσελίδα της το βρήκα.
Αυτό σημαίνει πωε οι μικρές σε διάρκεια κλήσεις, όπερ και οι περισσότερες, θα κοστίζουν πλέον 27 λεπτά του ευρώ αντί για 18 λεπτά του ευρώ,
αύξηση 50%!
Επίσης, όπως με ενημέρωσαν μετά από κλήση μου, τα μηνύματα SMS πλεόν κοστίζουν 12 λεπτα(!!!) του ευρώ 12c/sms από 5 λεπτά του ευρώ 5c/sms που ήταν εώς τώρα,
ήτοι μια αύξηξη 140%!!! σε περιόδους κρίσης, ετσί;
Ακόμα, οτί μπορώ να στείλω δωρεάν κενό μήνυμα στο 1288 για να χρεώνομαι, λέει μόνο 9 λεπτά του ευρώ το μήνυμα SMS 9c/sms, το οποίο, φυσικά, θά'πρεπε να μυρίσω τα δάχτυλα μου αν δεν έπαιρνα τηλέφωνο και μάλιστα θα συνεχίζω να έχω χρέωση 37 λεπτά του ευρώ ανά λεπτό της ώρας 37c/min, ενώ αν δεν το στείλω θα έχω χρέωση 40 λεπτά του ευρώ ανά λεπτό της ώρας 40c/min, όπως λεν τα ψιλά γράμματα της ιστοσελίδας της!
Πάλι, με τα 9c/sms η αύξηση είναι 80% σε περιόδους κρίσης, πάντα!
ΈΛΕΟΣ!!!"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
------------------------------------------------------------------------------------
"Μόλις πήρα τηλεφωνο στην εξυπηρέτηση πελατων(η οποία χρεώνεται!) και μου επιβεβαίωσαν αυτά που έγραψε ο προηγούμενος αναγνώστης!!!!!!
Και όταν μετά ρώτησα γιατί δεν ακούγεται πλέον στο ηχογραφημένο μήνυμα το κόστος κάθε τελευταίας κλήσης.όπως γινόταν χρόνια τώρα, η. κατα τ'άλλα συμπαθέστατη κοπελίτσα,μου απάντησε πολύ απλά : ΔΕΝ ΞΕΡΩ!!! Και προσθέτω εγώ η αφελής..προφανώς για να μην ξέρεις τι γίνεται με τις χρεώσεις!!!! Ε Λ Ε Ο Σ!!!!!!! Υποτίθεται θα με πάρει κάποιος υπεύθυνος τις επόμενες μέρες, για να μου πει φυσικά το πολύ εξυπηρετικό:Σταμάτησε πλέον αυτή η υπηρεσία.."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
---------------------------------------------------------------------------------
"Απάντηση στο "vodafone απαράδεκτες απροειδοποίητες αυξήσεις" Μόλις πήρα τηλεφωνο στην εξυπηρέτηση πελατων(η οποία χρεώνεται!) και μου επιβεβαίωσαν αυτά που έγραψε ο προηγούμενος αναγνώστης!!!!!! Και όταν μετά ρώτησα γιατί δεν ακούγεται πλέον στο ηχογραφημένο μήνυμα το κόστος κάθε τελευταίας κλήσης.όπως γινόταν χρόνια τώρα, η. κατα τ'άλλα συμπαθέστατη κοπελίτσα,μου απάντησε πολύ απλά : ΔΕΝ ΞΕΡΩ!!! Και προσθέτω εγώ η αφελής..προφανώς για να μην ξέρεις τι γίνεται με τις χρεώσεις!!!! Ε Λ Ε Ο Σ!!!!!!! Υποτίθεται θα με πάρει κάποιος υπεύθυνος τις επόμενες μέρες, για να μου πει φυσικά το πολύ εξυπηρετικό:Σταμάτησε πλέον αυτή η υπηρεσία.."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
------------------------------------------------------------------------------
"Μόλις πήρα τηλεφωνο στην εξυπηρέτηση πελατων(η οποία χρεώνεται!) και μου επιβεβαίωσαν αυτά που έγραψε ο προηγούμενος αναγνώστης!!!!!!
Και όταν μετά ρώτησα γιατί δεν ακούγεται πλέον στο ηχογραφημένο μήνυμα το κόστος κάθε τελευταίας κλήσης.όπως γινόταν χρόνια τώρα, η. κατα τ'άλλα συμπαθέστατη κοπελίτσα,μου απάντησε πολύ απλά : ΔΕΝ ΞΕΡΩ!!! Και προσθέτω εγώ η αφελής..προφανώς για να μην ξέρεις τι γίνεται με τις χρεώσεις!!!! Ε Λ Ε Ο Σ!!!!!!! Υποτίθεται θα με πάρει κάποιος υπεύθυνος τις επόμενες μέρες, για να μου πει φυσικά το πολύ εξυπηρετικό:Σταμάτησε πλέον αυτή η υπηρεσία.."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook