Πέμπτη 22 Ιουλίου 2010

"Η vodafone συνεχίζει να πετάει κόσμο στο δρόμο"


"Στο στόχαστρο τα ιδιόκτητα καταστήματα που τους τελευταίους μήνες από 70 μαγαζιά έχουν φτάσει τον αριθμό των 50 και συνεχίζουν να κατεβαίνουν.
Στη πάγια τακτική της , η εταιρεία αποζημιώνει τους υπαλλήλους και ασκώντας ψυχολογική...



πίεση τους αναγκάζει να υπογράψουν δηλώσεις οικιοθελείς αποχώρησης.
Μιλάμε για μια εταιρεία με υψηλότατη κερδοφορία , και για καταστήματα με πολύ μεγάλους τζίρους , με πολύ καλό προσωπικό , με υπαλλήλους που όλα αυτά τα χρόνια είχαν εκτοξεύσει την εταιρεία και τα κέρδη της . Το ευχαριστώ είναι η απόλυση τους .
Για να μιλάμε και με νούμερα , έχουν αποχωρήσει περίπου 400 με 600 άτομα από τότε που ανέλαβε η νέα διοίκηση και προβλέπεται μέσα στους επόμενους μήνες να αποχωρήσουν άλλα τόσα άτομα περίπου.
Αυτή είναι η πολυεθνική που προκάλεσα ήδη μία φορά στη χώρα μας με το σκάνδαλο των υποκλοπών και δεν την ακούμπησε κανείς , και τώρα προκαλεί ξανά απολύωντας κόσμο χωρίς να γίνεται καμία αναφορά από κανένα μέσο μαζικής ενημέρωσης . Η προστασία των ξένων συμφερόντων σε όλο της το μεγαλείο.
Κύριοι ξεκάθαρα και άνοιχτα μετά από 10 χρόνια στην εταιρεία μου δίνεται η ευκαιρία να σας πω , πως ναι πρόκειται για μια εταιρεία κλέφτων και απατεώνων , που ξέρουν πως τόσα χρόνια με το κουμπάκι του vodafone live στις συσκευές χρεώνεστε τζάμπα αλλά δεν κάνει κάτι γιατί τα έσοδα που μαζεύει είναι τρελά , που σκοπός της στα νέα προγράματα unlimited ( και αυτό είναι γραμή που έχει κατεβει στα μαγαζιά ) είναι να βάλει το πελάτη στο αντίστοιχο πρόγραμμα βάση χρημάτων που χαλάει και όχι του χρόνου που μιλάει,που σκοπός της είναι να μάθει το πελάτη να μιλάε! ι περισσότερο για να τον χρεώνει και περισσότερο στο μέλλον.
Και άλλα πολλά . Εύχομαι να δημοσιεύσετε το άρθρο και να αποτελέσει την αρχή για να μπουν και να γράψουν και άλλοι συνάδελφοι για τα κακώς κείμενα αυτής της συμμορίας .
Μείνετε μακρυά φίλοι , δεν θα χάσετε !!!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

--------------------------------------------------------------------------------

"πολύ λίγα είπε ο αναγνώστης όσον αφορά την vodafone. να πούμε για τα μπονους που έρχονται μισά στην τσέπη μας.. για τα χαμένα ρεπό... για τον εκβιασμό που δεχόμαστε κάθε μέρα από τους διευθυντές, επιθεωρητές και όλους τους υπόλοιπους που νομίζουν ότι έχουν πιάσει το παπά από τα αρχι@@@... για τις ειρωνείες που δεχόμαστε.. για τις άδειες που μας χρωστάνε από προηγούμενο έτος... Για τα επιδόματα πτυχίων που δεν δίνονται.. για το επίδομα οθόνης βάση ευρωπαϊκού νόμου που ούτε αυτό δίνεται... για τα ψέματα που μας αναγκάζουν να λεμέ στους υποψηφίους συνδρομητές με αποτέλεσμα την οικονομική τους αφαίμαξη...για τις χρεώσεις σε τηλεφώνα που δεν λειτουργούν και για τις χρεώσεις σε υποτιθέμενα δωρεάν παγία...για το εκβιασμό που δεχόμαστε λόγω οικονομικής κρίσης και καλά!! Αυτή η αλητεία που λέγεται vodafone σε ιδιόκτητα κα μη καταστήματα το μόνο που κάνει είναι να έχει μεταφέρει τα νεύρα των υπαλλήλων στα σπίτια τους και να το πληρώνουν με την υγειά τους καθημερινά και από τα νεύρα αλλά και από την ακτινοβολία.. Για τα λεφτά με πολλά μηδενικά που κερδίζουν καθημερινά όλοι τους εις βάρος μας!! Ντροπή!!! Α ρε επιθεώρηση εργασίας που σας χρειάζεται!!!"

ANAΓΝΩΣΤΗΣ
---------------------------------------------------------------------------------
"Ήμουν εργαζόμενος σε ιδιόκτητο κατάστημα της Vodafone από τον Ιούνιο του 2007 μέχρι Μάιο 2010. Όλα όσα αναφέρθηκαν είναι αλήθεια, η εταιρία έχει σκοπό να κρατήσει μόνο 20 ιδιόκτητα καταστήματα και αυτό όχι επειδή έχουν απώλειες αλλά για να μην έχουν επειπλέον έξοδα. Αφού αν το μαγαζί το έχει franchise το μόνο που πληρώνει είναι την προμήθεια στον franchise και τίποτα άλλο.
Όλοι στην εταιρία γνωρίζουν για τις κλοπές που γίνονται στους λογαριασμούς. Ακόμα και σε λογαριασμούς υπαλλήλων, μια συνάδελφος μάλιστα όταν το συζητάγαμε είπε χαρακτηριστικά "Είπαμε να κλέβουμε αλλάαυτοί το παραχ@@@νε". "Δωρεάν" πάγια τα οποία μόνο δωρεάν δεν είναι, χρεώσεις live χωρίς να έχουν γίνει, επιπλέον χρεώσεις σε αριθμούς που καλούμε πιο συχνά για να μην το καταλάβουμε, επιπλέον χρέωση ανά κλήση (ένα δευτερόλεπτο χ όσες κλήσεις γίνονται καθημερινά = ΚΛΟΠΗ, επειλέον πακέτα μέσα στο πάγιο χωρίς να το γνωρίζει ο πελάτης, ψυχολογικός πόλεμος στους εργαζόμενους για να "λέμε τη μισή αλήθεια" και να παραπλανούμε τους πελάτες, αφόρητη πίεση καθημερινά για νούμερα και συνδέσεις. Ένα μήνα πριν φύγω πελάτης μου έφερε το κινητό της γυναίκας του (Vodafone V715) το οποίο είχε εκραγεί, ναι καλά διαβάσατε, ΕΚΡΑΓΕΙ μέσα στην τσάντα της συζήγου του και μάλιστα πάνω στη λιωμένη μπαταρία είχε κολήσει και ένα νόμισμα. Όταν ανέφερα στη διευθύντρια το περιστατικό έκανε σαν να ήταν κάτι το απλό "εντάξει μωρέ σιγά" και όταν της είπα ότι θα πρέπει να το αναδέρουμε σε κάποιον! πιο υψηλόβαθμο μου είπε "εντάξει μω ρέ, πως κάνεις έτσι, θα το πω" , κάτι το οποίο βέβαια δεν έγινε ποτέ."
ANAΓΝΩΣΤΗΣ

Share on Facebook