"Η αδελφή μου προσπάθησε ανεπιτυχώς σήμερα και πριν 5 μέρες να δηλώσει το καρτοκινητό της σε κατάστημα vodaphone. Η δικαιολογία από τους υπαλλήλους ήταν οτί το σύστημα δεν ήταν διαθέσιμο.Σε ερώτηση προς υπάλληλο να υποβάλει...
την αίτηση και όταν το σύστημα είναι διαθέσιμο εκείνος να την περάσει στο σύστημα ο υπάλληλος έιπε οτί αυτό δεν γίνεται...
Επείδη έχω την εντύπωση οτί μας κοροιδεύουν πήγα στο ίδιο κατάστημα και είπα να ζητήσω νέα σύνδεση, έκανα αίτηση και περάστηκε κανονικά στο σύστημα...μάλιστα εξεπίτηδες ρώτησα τον υπάλληλο όλα εντάξει με το σύστημα; Ναι απάντησε...Άκυρη του λέω η συνδεση και έφυγα.
Μετα από 10 λεπτά πηγε η αδελφή μου να δηλώσει το καρτοκινητό...δύστυχως το σύστημα είναι πεσμένο απάντησαν...
ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΤΕ ΕΚΕΙ ΣΤΗ VODAPHONE???"
ANAΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook