"Την Παρασκευή στις 2 Ιουλίου αγόρασα κάρτα για το κινητό μου αξίας 10 ευρώ.Ο κωδικός όμως δεν πέρναγε.Όλη την Παρασκευή προσπαθούσα να βγάλω άκρη με την εξυπηρέτηση πελατών.Με τα πολλά...
πήρα τηλέφωνο στα κεντρικά της Vodafone την Τρίτη 6 Ιουλίου και εκεί μου είπαν ότι η κάρτα που προσπαθώ να περάσω έχει ήδη περαστεί από άλλον χρήστη(!),μου είπαν να στείλω την κάρτα με fax στην τεχνική υπηρεσία κι έτσι κι έκανα!Την επόμενη μέρα το πρωί μου ήρθε sms από το 1283 ότι το πρόβλημα έχει επιλυθεί,όμως τα 10 ευρώ δεν είχαν μπει!Έτσι επικοινώνησα πάλι με τα κεντρικά και εκεί μετά από 2 ώρες μου είπαν ότι δεν ήταν καθαρό το fax που είχα στείλαι και με παρακάλεσαν να το ξαναστείλω!Το έκανα και αυτό!Όλα αυτά ως την Τετάρτη 7 Ιουλίου!Την Παρασκευή 9 Ιουλίου και μια βδομάδα μετά πήρα τηλέφωνο στην Vodafone και ζήτησα τα ίδια άτομα που είχα μιλήσει τις προηγούμενες μέρες αλλά δεν απάντησε κανείς!Τυχαίο?!Δεν νομίζω!!!Σήμερα Σάββατο 10 Ιουλίου και τα 10 ευρώ δεν έχουν μπει ακόμα!Τί άλλο μπορώ να κάνω?Ειλικρινά έχω νευριάσει τόσο πολύ που θέλω να πάω στα κεντρικά γραφεία στο Χαλάνδρι και να κάνω μεγάλη φασαρία."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook