Πέμπτη 8 Ιουλίου 2010

"Παράνομες χρεώσεις χωρίς ενημέρωση από τη Vodafone"


"Χωρις να θελω να υπερασπιστω καμμια εταιρια κινητης τηλεφωνιας θα ηθελα να αναφερω οτι πριν από 3 χρονια που εργαζομουν σε μια εταιρια κινητης τηλεφωνιας στην υπηρεσια καταλογου ημασταν...



υποχρεωμενοι πριν συνδεσουμε καποιον πελατη με τον αριθμο που ζητησε να τον ανημερωσουμε πληρως οτι η χρεωση της υπηρεσιας συνεχιζεται και να του αναφερουμε και την ακριβη χρεωση το δευτερολεπτο και το λεπτο! (Ηταν τοσο εφιαλτης που 3 χρονια αργοτερα ακομα θυμαμαι τις χρεωσεις). Επισης στο ηχογραφημενο μηνυμα πριν συνδεθει ο πελατης με τον εκπροσωπο αναφεροταν αν θυμαμαι καλα "Η χρηση συνεχιζεται μεχρι την ολοκληρωση της κλησης". Δεν γνωριζω κατα ποσο ισχυει ακομα και σημερα γιατι εχουν περασει καποια χρονια απο τοτε (δυστυχως δεν μπορω να το ελεγξω γιατι πλεον ειμαι εκτος Ελλαδας) αλλα θυμαμαι οτι μας ελεγαν οτι το ειχε επιβαλει η ΕΕΤΤ. Η προσωπικη μου εμπειρια ειχε δειξει οτι απο τους 500 περιπου πελατες που μιλουσα καθημερινα σε ενα 8ωρο σχεδον κανενας οταν ζητουσε να τον συνδεσουμε δεν μας ακουγε τι λεγαμε η ελεγε την γνωστη φραση "Συνεχιζεις να μου μιλας για να με χρεωσεις;". Δεν φταει κανενας αν εμεις οι ιδιοι δεν προσεχουμε τι μας λενε."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


Share on Facebook