"Με αφορμή το σχόλιό σου θα ήθελα να απαντήσω βάσει αυτών που ανέφερες για την Vodafone. Επειδή τυγχάνει να είμαι υπάλληλος της εν λόγω εταιρίας, προφανώς και ισχύει κάποια...
πολιτική περί είσπραξης λογαριασμών που εφαρμόζεται σε όλους τους πελάτες. Όπως και σε κάθε εταιρία άλλωστε. Ωστόσο, αν κάποιος πελάτης όντως αντιμετωπίζει πρόβλημα με τους λογαριασμούς του γιατί τα οικονομικά του είναι σε τέτοια κατάσταση που δεν μπορεί να ανταπεξέλθει, έχει τη δυνατότητα μόλις πάρει το λογαριασμό στα χέρια του να κάνει κάποιον διακανονισμό και όχι ενα μήνα και βάλε αφού δηλ. θα έχει λήξει... (Εδώ θα θέσω το ερώτημα : στη ΔΕΗ π.χ έχει γίνει ποτέ διακανονισμός για όποτε σε βολέψει ?)Αναφορικά με το συμπεριφορικό κομμάτι, έχω να πώ πως όπου υπάρχει δράση.... υπάρχει και αντίδραση!Οπότε ας μην βγάζουμε τα ψυχολογικά μας επειδή στις δημόσιες υπηρεσίες δεν μπορεί κανείς να βρεί το δίκιο του και όλοι είναι "ζαμανφού" και να τα βάζει με απλούς υπαλλήλους που απλά κάνουν την δουλειά τους και ακολουθούν διαδικασίες... και επίσης ας αποκτήσουμε όλοι την ωριμότητα ενός ενήλικα καταναλωτή που ξέρει να χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες που του προσφέρονται αλλά και να τηρεί τις υποχρεώσεις του όπως οφείλει."
ANAΓΝΩΣΤΗΣ
------------------------------------------------------------------------------------
"Προς τον υπάλληλο της Vodafone. Εν μέρει έχετε δίκιο γιατί αυτή είναι η πολιτική σας. Εφόσον δεν μπορει καποιος να πληρώσει τον λογαριασμό του και του κόβετε το τηλέφωνο της εξερχόμενες με ποιο δικαίωμα του κόβετε και της εισερχόμενες? Με ποιο νόμο γίνεται αυτό. Και επίσης πως ζητάτε να σας πληρώνει το πάγιο για οσο διάστημα δεν μπορεί να χρισημοποιήσει το τηλέφωνο του εφόσον εσεις του εχετε κάνει φραγή σε εισερχόμενες-εξερχόμενες?Τι του παρέχετε εκείνο το διάστημα και πρέπει να σας πληρώσει κάποιος?? Ένας πρώην συνδρομητής σας και ένας πρώην Υπάλληλος της Vodafone στο Κ3( Θα καταλάβει ο πρώην συνάδελφος)"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
-------------------------------------------------------------------------------------
"Αγαπητέ υπάλληλε τησ vodafone. δεν εχω κανεα απολυτως προβλημα μαζι σου ουτε βεβαια με κανεναν αλλον υπαλληλο καμιας εταιριας. εγω βρεθηκα σε μια πολυ δυσκολη φαση και αφησα 4 λογαριασμουσ η πεντε αν θυμαμαι καλα με αποτελεσμα το ποσο να φτασει τα 400¤ πολυ ευγενικα παιρνω τηλεφωνο και ζηταω να μιλησω με καποιο υπευθυνο με σκοπο να κανουμε εναν διακανονισμο ωστε να εξυπηρετηθουμε ολοι μας. και μην γελιομαστε αν θελουμε μπορουμε να κανουμε τα παντα. εδω με πηρε υπαλληλος τραπεζας λεγοντας μου οτι εχω ενα χρεος 550¤ και εχουν να μου κανουν μια προταση. να πληρωσω μετρητα 330¤ και να εξοφλησω. ποιος η τραπεζα και δεν μπορει να κανει κατι η vodafone Που την πληρωνω 13 ολοκληρα χρονια χωρισ λεπτο καθυστερηση??? οχι δεν το δεχομαι. και μιλωντας τελευτεα με μια "κυρια" ητανε εκνευριστηκα ειρωνικη σε σημειο να θες να την βρισεις το οποιο και εκανα αν και λαθος μου αλλα με εβγαλε εξω απο τα ρουχα μου. τηε λεω οτι τετοιες εποχες θα επρεπε να εξυπηρετειτε τους πελατες σας και ποσο μαλλον τους χρονια πελατες σας και οχι να λετε τετοια πραγματα. επρεπε να παρακαλατε τους πελατες σας και οχι να τουσ διωχνετε. και μου λεει με ενα ειρωνικο υφος οχι κυριε δεν θα το κανουμε εμεις αυτο και της λεω γιατι ειστε υπερανω εσεις στην vodafone? και μου λεει βεβαιως κυριε. τι να απαντησεις σε μια τετοια υπαλληλο? για πες μου φιλε μου.τελοσπαντων για να μην μακρυγορουμε αυτο που ζητησα εγω ηταν να μου ανοιξουν οι γραμμες ωστε ν μπορω να δεχομαι και να κανω κλησεις και καθε μηνα στον λογαριασμο να μπεινει και το ποσο του διακανονισμου.τελικα τζιφος."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
------------------------------------------------------------------------------------
"Καλησπέρα φιλε το καταλαβαίνω έχεις δίκιο για της φραγες που γίνονται αλλά να μην ξεχνάς ότι πριν κάνουν την φραγη σε ειδοποιούν πρώτα.και να δεχτώ ότι είναι λάθος που το κάνουν αλλά για σκέψου να μην πλήρωνανε όλοι 3 η 4 λογαριασμούς και να συνέχιζαν να κάνουν τηλέφωνα αδιάκοπα μέχρι να έφτανε ο λογαριασμός τους 500€ και μετά μπορεί να μην τα πλήρωναν και ποτέ.Με αυτή την λογική θα είχαν κλείσει όλες οι εταιρίες από τα χρέη που θα είχαν αποκτήσει.και μιαs και αναφερόμαστε στην vodafone μπορώ να σου πω ότι είναι η μοναδική εταιρία που δεν κανείς φραγες από την λήξη του 1ου ίσως και του 2ου λογαριασμού αν δεν είναι πολύ μεγάλο το πόσο."
ANAΓΝΩΣΤΗΣ
------------------------------------------------------------------------------------
"Πρώην πελάτης της vodafone, είχα δωσει την πιστωτικη μου και επαιρναν τα χρηματα καθε μηνα, κανενα προβλημα, μετα απο προβληματα που ειχα με το ιντερνετ ομως και επι 2 χρονια κανενας δεν εκανε τιποτα να διορθωσει, αποφασισα να φυγω και να παω στην cosmote, τους καλεσα, εκανα ολα οσα ζητουσαν, και εξακολουθουσαν να με χρεωνουν παγια 4 μηνες... εκανα τα παντα, τηλεφωνα στους παντες, ολοι μου ελεγαν εχω δικιο και θα το φτιαξουν αλλα τιποτα, ο τελικα πανε τα λεφτα αντιο, και αντιο vodafone για παντα, και εχω προτρεψει πολλους γνωστους φιλους και συγγενεις νÎ! ± πανε σε αυτην την εταιρια, ειναι οτι χειροτερο υπαρχει στην ελλαδα, ακομα και δημοσιες υπυρεσιες τελικα θα σου κανουν την δουλεια, αυτοι? χριστο δεν καταλαβανουν, μετα απο 3 χρονια και ακομα ειμαι ΠΟΛΥ ΘΥΜΩΜΕΝΟΣ"
ANAΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook