"Μας κοροιδευει η vodafone...ειχα αγορασει κινητο αξιας 330 ευρω απο το καταστημα vodafone στη ΣΑΜΟ πριν εναμιση χρονο κ μετα απο ενα μηνα το κινητο χαλασε ετσι ξαφνικα!!ειναι με οθονη αφης κ σταματησε να λειτουργει κ συγκεκριμενα δεν πατιουνται τα κουμπια της αφης!!!το εχω στειλει 3 φορες(!!!) για service κ παλι...
δεν δουλευει!!εκτος αυτου καθε φορα εκανε εναμιση μηνα να μου το επιστρεψουν!!δηλαδη το κινητο ειναι στη κατοχη μου 13,5 μηνες κ για service 4,5 μηνες!!ομως κ παλι δεν λειτουργει!!πηγα σημερα στο καταστημα κ ζητησα αντικατασταση κ μου ειπε η υπαλληλος οτι δεν γινεται κ οτι δεν φτιαχνει αυτη τους κανονες κ τα κινητα με οχι κ τοσο κομψο τροπο!!!ημαρτον πια το κινητο ειναι μεσα στην εγγυηση (εχει 2 χρονια) κ δεν ξερω τι να κανω!συμφωνα με το σκεπτικο τους θα πρεπει να περιμενω να τελειωσει η εγγυηση για να το πεταξω!!οταν ''τσεπωσαν'' τα 330 ευρω ηταν καλα!!"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
------------------------------------------------------------------------------------
"Σε ποιά χώρα ζείς φίλε αναγνώστη???Δε ξέρεις οτι την εγγύηση την καλύπτει η αντιπροσωπεία?Οταν αγοράζεις μια συσκευή απο οποιοδήποτε μαγαζί το μόνο που κάνει είναι να κάνει μεταπώληση.Τι φταίει η Vodafone και κάθε μαγαζί αν το προϊόν που αγόρασες είναι ελλατωματικό?Μήπως το έλεγξε πρίν το αγοράσεις?Αν το έλεγχε θα έλεγες οτι είναι μεταχειρισμένο και δε θα το έπαιρνες καν.Να ξέρεις οτι όλες οι αντιπροσωπείες δικαιολογούν ένα ποσοστό ελλατωματικών συσκευών τις οποίες αντικαθιστούν στις πρώτες 7 ημέρες της αγοράς..Άν σου έβγαλε πρόβλημα μετά,! μάλλον είναι δικός σου λάθος χειρισμός και όχι ελλάτωμα της συσκευής.Σταματήστε επιτέλους να λέτε ότι θέλετε!!!!"
AΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
----------------------------------------------------------------------------------
"αυτα μου τα ειπαν κ στο καταστημα φιλε αναγνωστη αλλα οπως γραφω δεν το εστειλα μια,ουτε δυο αλλα τρεις ολοκληρες φορες για service!!ποσο λογικο ειναι να χαλασε λογω κακης χρησης??δηλαδη τι του εκανα κ χαλαγε μια μερα μετα την επιστροφη απο το service??δεν κρατουσε παραπανω απο μια μερα!!υ.γ.1:αφου δεν μπορουν να μου το αντικαταστησουν ας μου δωσουν τα χρηματα μου πισω εστω κ τα μισα(αν κ δεν τα γραφω ολα αυτα για τα χρηματα αλλα επειδη εχω αγανακτησει με την συμπεριφορα της εταιριας).υ.γ.2:ας μην μας κοροιδευουν με το service αφου εχει τυχει κ σε αλλους(απ'οσο γνωριζω) να το στειλουν για service κ να γυριζει κ παλι χαλασμενο(αλλα μονο να μας τα παιρνουν θελουν).υ.γ.3:μου ειχε τυχει περιπου το ιδιο προβλημα πριν απο τρια χρονια με κινητο αγορασμενο απο καταστημα wind κ αφου το ειχανε στειλει μια φορα για service κ παλι ειχε γυρισει με προβλημα,μετα μου το αντικαταστησανε κ το ειχα στην κατοχη μου 3-4 μηνες(αρα δν ειχε ισχυσει η εγγυηση των 7 ημερων)...υ.γ.4.:να περιμενω δηλαδη να ληξει η εγγυηση για να το πεταξω η' να το κανω απο τωρα αφου δεν προκειται να βρεθει λυση??"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
-----------------------------------------------------------------------------------
"Φίλε μου, δεν υπάρχει λόγος να ανακατέβεις τη Vodafone. Εκείνη δεν φταίει σε τίποτα. Να σου δώσω ένα παράδειγμα... Αν αγοράσεις ένα mouse για τον υπολογιστή από το eshop και διαβάσεις τα χαρτιά θα δεις ότι το service το έχει η InfoQuest. Αν έχει κάποιο πρόβλημα το mouse και το πας στο eshop, τότε εκείνο εξυπηρέτηση σου κάνει. Θα μαζέψει όλες τις προβληματικές συσκευές και 1 άντε 2 φορές το μήνα θα τα στείλει στην InfoQuest. Και μετά θα πάει να τα πάρει πίσω, να τα στείλει στα διάφορα καταστήματα και να ενημερώσει τον πελάτη του ότι το γύρισε από το service. Σε όλη αυτή τη διαδικασία, η ροή της ενημερώσης δεν είναι και η καλύτερη. Αν πχ. δεν βάλεις το receiver από ένα ασύρματο ποντίκι και δώσεις μόνο το ποντίκι στο eshop, όταν θα το στείλει στην InfoQuest εκείνοι δεν θα το δεχτούν. Στο eshop ή στο κάθε κατάστημα δεν είναι υποχρεωμένοι να ξέρουν τι απαιτεί το service και το service μπορεί να μην ενημερώσει ποτέ το κατάστημα και απλά θα το στείλει πίσω. Όλη αυτή η διαδικασία που σου περιέγραψα θα πάρει κανένα μήνα. Αν στο συγκεκριμένο παράδειγμα πήγαινες ο ίδιος το ποντίκι στην InfoQuest σε 4 μέρες θα το είχες πάρει πίσω. Μην τα βάζεις λοιπόν με τη Vodafone... κάτι παρόμοιο συμβαίνει και σε αυτή τη περίπτωση. Δες τα χαρτιά και μάθε ποιος έχει το service και απευθύνσου σε αυτούς απευθείας!!! ΜΗΝ πηγαίνετε στο κατάστημα από όπου αγοράσατε το προϊόν... ταλαιπωρείστε χωρίς λόγο!"
ANAΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook