Δευτέρα 5 Ιουλίου 2010

"Απαράδεκτη αντιμετώπιση απο τη WIND"


"ΕΧΩ ΚΑΡΤΟΚΙΝΗΤΗ WIND ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΕΙΚΟΣΙ (25) ΗΜΕΡΕΣ ΑΓΟΡΑΣΑ ΜΙΑ ΚΑΡΤΑ ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ ΧΡΟΝΟΥ ΟΜΙΛΙΑΣ ΑΞΙΑΣ ΕΝΤΕΚΑ(11) ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΣΤΙΣ ΣΥΚΙΕΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.Η ΚΑΡΤΑ...



ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ, ΠΗΓΑ ΑΜΕΣΩΣ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΟΥ Κ ΤΟ ΔΗΛΩΣΑ. ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΠΩΣ ΘΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΤΟΥΣ Κ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΘΑ ΜΟΥ ΓΙΝΟΤΑΝ Η ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΑΥΤΟΜΑΤΑ. ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΕΡΝΩ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ(1260 ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ) ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΟΥ Κ ΣΥΝΕΧΩΣ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΘΕΜΑ, ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑΜΕ ΣΤΕΛΝΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟΝ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ 11 ΕΥΡΩ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ (ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑΜΕ) ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟΥΣ Κ ΥΠΟΤΙΜΟΥΝ ΤΗΝ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ."

ANAΓΝΩΣΤΗΣ

Share on Facebook