Δευτέρα 29 Ιουλίου 2013

"Ενα απο τα δις κλις που ειχατε"

"Μονος μου ειναι αδυναμος, χρειαζομαι εσας για να σταθω στα ποδια μου, να οργανωθω κ να διωξω απο την ζωη μου κ την χωρα μου αυτους που μου καταστρεφουν τα ονειρα.
Στην ηλικια που ειμαι δικαιουμαι να κανω ακομα ονειρα.
Αισθανομαι οτι σας χρειαζομαστε....

Στο βιντεο ακουσα να λετε οτι δεν φοβοσαστε για την ζωη σας, το ιδιο αισθανομαι κ εγω κ το ιδιο αισθανονται πολλοι φιλοι μου, γνωστοι μου κ πολιτες της Ελλαδας.
Δωστε μας την σπιθα που χρειαζομαστε κ η ελευθερια στο να κανουμε ονειρα ειναι κοντα.....!

Χρειαζομαστε ανθρωπους να λενε την αληθεια αδιαφοροντας για τις συνεπειες.
Δωστε μας αυτο που θελουμε κ θα δειτε οτι ειμαστε πολλοι, μονο μονοι σας δεν εισαστε......
Σας ευχαριστω για ολες την ωρες που περασα μπροστα απο την πορτοκαλι οθονη κ σας περιμενω ενεργους παλι διπλα μου. Σας χρειαζομαι.

Ενας παλιος σας αναγνωστης"



Share on Facebook