"Οι online πωλήσεις ειδών μόδας -από ρούχα και παπούτσια μέχρι αξεσουάρ και καλλυντικά- ενισχύονται κόντρα στην οικονομική κρίση ενώ είναι ενδεικτικό ότι πέρα από τις μεγάλες επιχειρήσεις του λιανεμπορίου με διεθνή εμπειρία που αναζητούν συμπληρωματικά έσοδα εμφανίζονται και...
νέες επιχειρήσεις με αποκλειστικό αντικείμενο το online shopping.
Από την πλευρά του καταναλωτή δέλεαρ είναι οι ελκυστικές τιμές, η ευκολία του να επιλέγει από μια μεγάλη γκάμα προϊόντων και από οποιοδήποτε σημείο κι αν βρίσκεται καθώς δεν χρειάζεται να μετακινηθεί από το pc του ενώ πλέον στις περισσότερες περιπτώσεις μπορεί να παραγγείλει και να παραλάβει σε 24 ώρες.
Η στρατηγική των διεθνών ομίλων κατά την περίοδο της διεθνούς κρίσης είναι ενθάρρυνση των online πωλήσεων παράλληλα με την αύξηση της κάλυψης που διαθέτουν στις διάφορες αγορές, με τη δημιουργία νέων καταστημάτων.
Για παράδειγμα η Zara του ισπανικού ομίλου Inditex, που έχει ήδη ξεκινήσει τις online πωλήσεις με τα Zara Home και τα Zara Ηome Kids, επεκτείνει τη δραστηριότητά της αυτή στα ρούχα και στα υπόλοιπα σήματα που διαθέτει, κάνοντας την αρχή με τις ώριμες αγορές της κεντρικής Ευρώπης.
Αντίστοιχο σχέδιο αναπτύσσει και η σουηδική αλυσίδα ένδυσης H&M η οποία διαθέτει online shops, όχι όμως σε όλες τις αγορές όπου δραστηριοποιείται (π.χ. δεν προσφέρει ακόμη υπηρεσίες on line shopping σε Γαλλία, Ουγγαρία, Ισλανδία, Ιταλία κ.α.).
ΣΟΦΙΑ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ"
http://www.naftemporiki.gr
Share on Facebook