"Έκανα το σφάλμα να υποβάλω αίτηση στις 16-3-2010 για να γίνω πελάτης της παραπάνω εταιρίας παίρνοντας το πρόγραμμα Forthnet 2play.
Βρισκόμουνα στην αναμονή περιμένοντας την διακοπή της παλιάς μου...
σύνδεσης και την ενεργοποίηση της νέας.
Η διακοπή πράγματι έγινε την Δευτέρα 29-3-2010 ( Τέρμα τηλέφωνο και internet ) και ανέμενα έχοντας ακόμη εμπιστοσύνη στην παραπάνω εταιρία ότι σε μερικές ώρες όπως μου είχαν πληροφορήσει θα γινόταν η σύνδεση.
Από την ημερομηνία αυτή και μετά άρχισε η περιπέτεια.
Την επόμενη ημέρα μετά από τηλεφωνική επικοινωνία μου είπαν να μην ανησυχώ και ότι η ενεργοποίηση της σύνδεσης θα γίνει την Τετάρτη στις 31-3-2010.
Λοιπόν σας πληροφορώ ότι σήμερα Μεγάλη Παρασκευή ακόμη δεν πραγματοποιήθηκε η ενεργοποίηση της γραμμής και κατά πάσα πιθανότητα αυτό δεν θα γίνει ούτε το Πάσχα. Για το αν θα γίνει τα Χριστούγεννα θα σας ενημερώσω ……
Στα αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα με το τεχνικό τμήμα της εταιρίας και τις διάφορες εξηγήσεις που προσπάθησαν να δώσουν, μου είπαν ότι υπάρχει βλάβη και ότι θα στείλουν τεχνικό για να την επιδιορθώσει. Το ερώτημα είναι για πια βλάβη μιλούν και σε πια σύνδεση, αφού αυτή δεν ενεργοποιήθηκε ποτέ.
Όπως καταλαβαίνετε είμαι όμηρος μιας αναξιόπιστης εταιρίας. Δεν μπορώ ούτε να αποδεσμευτώ από αυτή γιατί όπως μου πληροφόρησαν, σε περίπτωση που αποχωρήσω πρέπει να πληρώσω και πρόστιμο.
Ελπίζω να μπορέσω να βρω άκρη σε καταγγελία που θα κάνω προς την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook