Παρασκευή 2 Απριλίου 2010

Καταγγελία για την Forthnet


"Η αγανάκτηση μου και η ταλαιπωρία μου έχει ξεπεράσει τα όρια της. Έχω ίντερνετ κανονικά και το τηλέφωνο μου δείχνει κατειλημμένο ενώ έχει σήμα κανονικά.
Ενώ αναφέρω το πρόβλημα την πρώτη κιόλας μέρα. Μου λένε...



από το κέντρο πως η βλάβη θα διορθωθεί το συντομότερο μετά από 5 τηλεφωνήματα στο τελευταίο μου είπαν πως η βλάβη θα διορθωθεί το πρωί δηλαδή 1/4/2010.

Ξαναπαίρνω το πρωί τηλέφωνο να δω τι γίνεται (1/4/2010),μου λένε έχει καταχωρηθεί η βλάβη και θα διορθωθεί μέχρι το απόγευμα.

Ξαναπαίρνω το χθες αργά το απόγευμα τηλέφωνο μου λένε πως η βλάβη είναι στο κέντρο το οποίο υπάγομε, και λέω πότε θα διορθωθεί ,μου απαντάνε πως αύριο (για σήμερα) είναι ημιαργία και είναι δύσκολο να φτιαχτή η βλάβη,οπότε πάμε για τρίτη και βλέπουμε....

Ζητάω εκτροπή των κλήσεων στο κινητό μου ,μου είπαν πως θα γίνει αυτό ,αλλά ούτε και αυτό έγινε.

Αφού από 31/3/2010) δηλώθηκε η βλάβη γιατί δεν έγινε χθες? και μου λένε για σήμερα πως είναι ημιαργία και είναι δύσκολο να γίνει.

Η μητέρα μου είναι άρρωστη και η μόνη συντροφιά της είναι το τηλέφωνο. Δυο μέρες τώρα χωρίς τηλέφωνο έχουμε αγανακτήσει όλοι μας οικογενειακός και μέρες γιορτινές που έρχονται δεν γίνετε χωρίς τηλέφωνο στο σπίτι".
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ



Share on Facebook